شناسهٔ خبر: 41924874 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان خبر داد:

کشف سلاح و مهمات جنگی در آبادان/باند سارقان خشن مسلح دستگیر شدند

آرشیوی

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از انهدام باند چهار نفره سارقان مسلح منزل و احشام همراه با کشف سلاح و مهمات جنگی خبر داد:

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار برنا به نقل از پلیس، سرهنگ سیدمحسن تقی زاده امروز در توضیح این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت خشن منزل و احشام در این شهرستان، موضوع به طور ویژه در دستور کار قرار گرفت.

او گفت: ماموران پلیس آگاهی پس از انجام تحقیقات میدانی و اطلاعاتی موفق به شناسایی محل اختفای اعضای باند سارقان مسلح شده و ضمن هماهنگی  با مرجع قضایی، طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر نمودند.

فرمانده انتظامی شهرستان ابادان افزود:  در این جریان تعداد یک قبضه سلاح جنگی کلاش، ۱۲۴ عدد فشنگ جنگی، یک قبضه سلاح سرد قمه، یک تیغه خشاب جنگی کلاش، یک عدد پلاک خودرو سرقتی و همچنین تعداد پنج دستگاه گوشی موبایل از منزل سارقان کشف و ضبط شد.

به گفته این فرمانده انتظامی متهمان در تحقیقات فنی و پلیسی به ۶ فقره سرقت منزل و دو فقره سرقت مسلحانه احشام اعتراف کردند.

مقام ارشد انتظامی آبادان در پایان با بیان اینکه علیه متهمان پرونده قضایی تشکیل و به دادسرا معرفی شدند، بیان کرد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هر گونه تحرکات مشکوک موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ پلیس گزارش دهند.

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما