شناسهٔ خبر: 41924828 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

پلیس کشور: اقلام بهداشتی که به دست مردم می‌رسد به قیمت مصوب نیست

صاحب‌خبر -

رئیس پلیس کشور گفت: با توجه به بازخورد موجود در جامعه به نظر می‌رسد، اقلام بهداشتی که به دست مردم می‌رسد به قیمت مصوب نیست.

به گزارش تسنیم؛ صبح امروز نشست ویدئوکنفرانسی قرارگاه بهداشتی درمانی امام رضا (ع) با حضور فرماندهان، رؤسا و نمایندگانی از نیروهای مسلح و وزارت بهداشت برگزار شد.

سردار حسین اشتری در بخشی از این نشست ضمن تشکر از اقدامات کمیته ملی مقابله با کرونا مخصوصاً همکاری و تعامل دکتر علیرضا رئیسی معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اظهار کرد: تشکیل تیمهای تلفیقی نیروی انتظامی با نمایندگان وزارت بهداشت که بر اصناف و مراکز خرید نظارت می‌کنند، اقدام مؤثری در زمینه مقابله با شیوع ویروس کرونا است البته اگر تعداد همکاران وزارت بهداشت افزایش یابد این امر تقویت خواهد شد.

رئیس پلیس کشور با تأکید بر اینکه پلیس آمادگی دارد تا تیمهای تلفیقی این نیرو با وزارت بهداشت را افزایش دهد، افزود: این موضوع مستلزم این است که تعداد نمایندگان وزارت بهداشت در این تیمهای تلفیقی که توصیه‌های تخصصی خود را به مسئولان اصناف و مراکز خرید ارائه می‌دهند افزایش یابد تا اثربخشی دو چندانی در اجرای مأموریتهای محوله مشاهده شود.

وی با اشاره به اینکه اقلام بهداشتی احتکاری کشف شده با نظر وزارت بهداشت و دادستان توزیع می‌شود، بیان کرد: با توجه به بازخورد موجود در جامعه به نظر می‌رسد، اقلام بهداشتی که به دست مردم می‌رسد به قیمت مصوب نیست، اگر توصیه و تأکیدی به وزارت صمت شود که این اقلام با نرخ مصوب در اختیار مردم قرار گیرد بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه نیروهای مسلح در زمینه تولید ماسک و برخی اقلام بهداشتی فعالیت دارند که این موضوع نیاز خودشان را تأمین می‌کند و این واقعاً مؤثر است، تصریح کرد: با توجه به اینکه پلیس به مردم تذکر می‌دهد تا پروتکلهای بهداشتی را رعایت و از ماسک استفاده کنند، نیاز است تا اقلام بهداشتی با قیمتهای مصوب در اختیار مردم قرار گیرد.

اشتری با بیان اینکه دو موضوع انتخابات میان دوره‌ای و کنکور را در پیش‌رو داریم، ادامه داد: نیروی انتظامی آمادگی کامل برای همکاری و تعامل با دیگر دستگاه‌ها را در زمینه اقدامات مقابله‌ای با شیوع کرونا دارد که با کمک رسانه‌های گروهی و اطلاع‌رسانی به موقع می‌توان از بروز مشکلات پیشگیری و مردم را برای رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی ترغیب کرد.

در این نشست که به صورت ویدئو کنفرانسی در محل فرماندهی قرارگاه بهداشتی درمانی امام رضا (ع) برگزار شد، رئیس ستادکل نیروهای مسلح در ارتباط تصویری زنده، گفت: این جلسه در ادامه مسیر همکاری نیروهای مسلح با سیستم درمانی بهداشتی کشور انجام شد تا نمایندگان این نیروها از نزدیک در روند چالشهای جهانی تولید واکسن کرونا قرار گیرند و همچنین اقدامات کمیته ملی مقابله با کرونا در ایران و جهان ارائه و با پیش‌بینی‌های علمی، تصویری از ماه‌ها و سالهای آینده شکل بگیرد تا بتوانند برنامه‌ریزی‌های مناسبی در این رابطه انجام دهند.

گفتنی است، نشست ویدئو کنفرانسی قرارگاه بهداشتی درمانی امام رضا (ع) با حضور سرلشکر محمد باقری؛ رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، سردار غلامرضا سلیمانی؛ رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سردار علی عبداللهی؛ معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیروهای مسلح، سردار ابوالفضل شکارچی؛ معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح، سردار حسین اشتری؛ فرمانده نیروی انتظامی ، دکتر علیرضا رئیسی؛ معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین رؤسای کمیته‌های این قرارگاه برگزار شد.

برچسب‌ها:

نظر شما