شناسهٔ خبر: 41924746 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

دستگیری عاملان سرقت مسلحانه خانه در خاش

صاحب‌خبر -

با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان‌های دلگان و خاش ۵ سارقی که اقدام به سرقت مسلحانه یک منزل در شهرستان دلگان کرده بودند در کمتر ۱۵ ساعت شناسایی و در شهرستان خاش دستگیر شدند.

به گزارش رکنا، سردار" احمد طاهری" جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه منزل در یکی از روستا‌های شهرستان دلگان که طی آن ۲ زن و ۳ مرد مسلح ناشناس با شلیک سلاح کلاش پس از مجروح ساختن صاحبخانه، اقدام به سرقت یک میلیارد ریال زیور آلات موجود در منزل کرده و از محل متواری شده بودند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

دستگیری عاملان سرقت مسلحانه خانه در کمتر 15 ساعت

او افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی، با حضور در صحنه سرقت، تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری سارقان آغاز و با جمع آوری سرنخ‌های موجود در کمتر ۱۵ ساعات عاملان این سرقت را شناسایی و مشخص شد که سارقان پس از ارتکاب به جنایت به شهرستان خاش گریخته اند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان بیان داشت: سرانجام مأموران با حضور در شهرستان خاش با همکاری مأموران انتظامی این شهرستان موفق به شناسایی محل اختفاء سارقان شده و با هماهنگی قضائی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهمان را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آن‌ها تمامی زیور آلات مسروقه را به همراه سلاح استفاده شده در سرقت و مقادیری مهمات جنگی کشف کردند.

سردار طاهری با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی بر عزم جدی پلیس در برخورد با سارقان و مخلان امنیت مردم تأکید و از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با تماس ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

نظر شما