شناسهٔ خبر: 41924612 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سلطانی‌فر: برای خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس اراده و تفاهم ملی وجود دارد

تهران- ایرنا- وزیر ورزش و جوانان گفت: برای خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس اراده و تفاهم ملی وجود دارد و این کار با شهامت، به دور از انتقادهای خرده‌بینانه و بر اساس اصول حاکم بر خصوصی‌سازی در حال انجام است.

صاحب‌خبر -

«مسعود سلطانی‌فر» درباره آخرین وضعیت خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: مطابق برنامه بدون حتی یک روز اتلاف وقت، برنامه را شخصا به همراه مدیران و متخصصان سازمان خصوصی‌سازی و فرا بورس دنبال می کنم.

وزیر ورزش و جوانان درباره اجماع نهادهای مختلف برای واگذاری استقلال و پرسپولیس توضیحاتی را ارائه و در ادامه افزود: برای خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس اراده و تفاهم ملی وجود دارد و این کار با شهامت، به دور از انتقادهای خرده‌بینانه و بر اساس اصول حاکم بر خصوصی‌سازی در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: اطمینان دارم با خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس، چهره فوتبال ایران تغییر بزرگ و مثبتی خواهد کرد.

سلطانی‌فر تصریح کرد: با واگذاری این دو تیم ظرفیت‌های معطل مانده اقتصادی آنها شکوفا می شود و هواداران عملا در اداره آنها سهیم می‌شوند و نتایج درخشان آن را خواهند دید.

وزیر ورزش و جوانان در پایان گفت: اگر امروز به فکر خصوصی‌شدن استقلال و پرسپولیس نباشیم و برای اداره آنها تنها متکی به درآمد های محدود فعلی باشیم ، مسلما در آینده گرفتاری‌های عمیق‌تری پیدا می‌کنند.

نظر شما