شناسهٔ خبر: 41924581 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب‌:

خبرنگاران ایثارگری مردم و مجاهدت مدافعان سلامت را به تصویر بکشند

مهاباد- ایرنا- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب‌ گفت: خبرنگاران ایثارگری‌های مثال زدنی مردم ایران در کمک‌های مومنانه و مجاهدت مدافعان سلامت در دوران کرونا را به تصویر بکشند.

صاحب‌خبر -

سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ روز سه‌شنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران میاندوآبی اظهار داشت: به واسطه فعالیت اصحاب رسانه، حضور ملت انقلابی ایران در عرصه‌های مختلف باید در تاریخ ثبت و تبیین شود تا آیندگان نیز از آنها به عنوان الگو تبعیت کنند.

وی بیان کرد: امسال مجاهدتی که مردم ایران در بحث مقابله با شیوع بیماری کرونا به نمایش گذاشتند، در دنیا نظیر نداشت و همچنین در رابطه با کمک‌های مومنانه حماسه‌ای که این ملت در حمایت از اقشار آسیب‌پذیر خلق کردند، در دنیا مثال‌زدنی بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب‌ با بیان اینکه امکانات دولت در کنار مشکلات اقتصادی به تنهایی پاسخگوی نیازها نبود، اظهار داشت: با تدبیر مقام معظم رهبری در مطرح کردن رزمایش کمک‌های مومنانه، ملت ایران با همبستگی و اتحاد در مسیر انقلاب اثری مهم و ماندگار در تاریخ این کشور ثبت کردند.

وی با اشاره به برگزاری رزمایش کمک مومنانه در شهرستان میاندوآب همزمان با سراسر کشور، بیان کرد: این رزمایش در ۲ مرحله برگزار شد که در آن همه مردم، بسیجیان و خیران نیک‌اندیش و سمن‌ها دست به دست هم داده و به اقشار آسیب پذیر کمک کردند.

سرهنگ پالهنگ با بیان اینکه مرحله دوم کمک مومنانه در سه مرحله زمانی اجرا می‌شود، اظهار داشت: مرحله نخست در تقارن با دهه امامت و ولایت (از عید قربان تا عید سعید غدیرخم) برگزار و حدود ۹۰۰ بسته معیشتی در سطح شهر،‌ شهرک صنعتی و بخش‌های سه گانه شهرستان با همکاری حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت و بخشداری‌ها اجرا می‌شود.

وی گفت: مرحله دوم رزمایش کمک‌های مومنانه در دهه اول ماه محرم با استفاده از ظرفیت مساجد، هیات‌های عزاداری در قالب نذرها و مقطع سوم نیز در دهه آخر ماه صفر اجرا می‌شود.

در پایان این آیین با اهدای لوحی از خبرنگاران میاندوآب به مناسبت روز خبرنگار تجلیل به عمل آمد.

۱۷ مرداد ماه به مناسبت سالروز شهادت شهید محمود صارمی به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است.

نظر شما