شناسهٔ خبر: 41924507 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان:

برپایی برنامه های مذهبی در داخل مساجد استان سمنان ممنوع است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: نوحه‌خوانی و برپایی مراسم‌های مذهبی و عزاداری در تمامی مساجد مناطق شهری و روستایی استان سمنان برای مقابله با شیوع کرونا ویروس ممنوع است.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان، حبیب‌الله خجسته‌پور، روز سه‌شنبه در ستاد مقابله با کرونا ویروس در استان سمنان در سالن یادگار امام (ره) استانداری افزود: برپایی نماز جمعه و جماعات در مناطق روستایی و شهری استان سمنان که براساس رنگ‌بندی شیوع کرونا ویروس، در وضعیت قرمز و نارنجی قرار دارند،‌ ممنوع است.
وی خاطر نشان کرد: همچنین برپایی نماز جمعه و جماعات در مناطقی از استان که در رنگ‌بندی شیوع کرونا ویروس در وضعیت سفید و زرد قرار دارد با رعایت دستورالعمل های بهداشتی مانند استفاده از ماسک، رعایت فاصله در اقامه نماز و رعایت مدت زمان تعیین شده ممنوعیتی ندارد.
وی تصریح کرد: در بین، قبل و بعد از نماز جمعه و جماعت برگزاری هرگونه مراسم نوحه خوانی و عزاداری در مناطقی از استان که مجاز به برپایی نماز جمعه و جماعت هستند، هم ممنوع است .
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: رعایت دستورالعمل های بهداشتی براساس رویکردهای ستاد ملی مقابله با کرونا ویروس تدوین شده است و اقشار مردم در اجرای آن بکوشند.

 

نظر شما