شناسهٔ خبر: 41924503 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

هدیه ارزنده شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان به جوانان لالی؛

استخر سرپوشیده شهرستان لالی آماده بهره برداری شد+ببینید

پروژه ی احداث استخر سرپوشیده شهر لالی با همت شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان به سر انجام رسید و تکمیل شد .

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار برنا از مسجدسلیمان، پروژه ی احداث استخر سرپوشیده شهر لالی که یکی از پروژه های عمرانی و عام المنفعه ی این شرکت در حوزه مسوولیت های اجتماعی در شهر لالی است، به اتمام رسید و در مرحله ی تحویل به کارفرما قرار گرفت.

در همین راستا مقرر شده طی مراسمی امورات این پروژه به منظور بهره برداری به اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان واگذار شود.  

این استخر در زمینی به مساحت دو هزار و ۸۴۰ متر مربع و زیر بنای سه هزار و ۶۰ متر مربع و هزینه ای بالغ بر ۹۲ میلیارد ریال احداث شده است.

این مجموعه مجهز به استخر اصلی و کودکان، جکوزی، سونای خشک و بخار، سالن بدنسازی، سیستم اعلام آتش سوزی، سیستم تهویه مطبوع، سیستم موتور خانه مجهز و پیشرفته و دیزل ژنراتور به منظور تامین برق لازم در صورت قطع شبکه برق اصلی است.

این پروژه که در قالب عمل به مسوولیت های اجتماعی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان توسط مدیریت مهندسی و ساختمان این شرکت در شهرستان کم برخوردار لالی احداث شده است، تاثیر بسیاری در افزایش سرانه فضاهای ورزشی این شهر نفتی دارد و می تواند در جذب جوانان ورزش دوست و با استعداد این شهر به سمت این ورزش مفرح و جذاب نقش مهمی ایفا نماید.

لازم به ذکر است که پیش از این، شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در شهر لالی اقدام به احداث کتابخانه عمومی در قالب مسوولیت های اجتماعی نمود و احداث زمین چمن مصنوعی فوتبال دیگر پروژه ای است که این شرکت برای مردم این شهر برنامه ریزی و در دستور کار قرار داده است. 

استخر لالی
استخر لالی استخر لالی استخر لالی استخر لالی استخر لالی استخر لالی استخر لالی استخر لالی استخر لالی استخر لالی

بیشتر بخوانید:

نظر شما