شناسهٔ خبر: 41923993 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

در دیدار فرمانده سپاه ثارالله با مدیر کل صدا و سیمای کرمان مطرح شد:

اصل عملیات روانی دشمن گرفتن شجاعت از مردم است

فرمانده سپاه ثارالله افزود: فضای به وجود آمده در لبنان را دشمن بهره برداری کرد. اصل عملیات روانی دشمن گرفتن شجاعت از مردم است. دشمن مشکلات نظام را به امام جامعه بر می گرداند

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، صبح سه شنبه مورخ 21 مرداد ماه سال 99 سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله و حجت الاسلام علی عرب پور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله جهت عرض تبریک اعیاد قربان و غدیر و همچنین عرض خداقوت و تبریک روز خبرنگار با مدیر کل محترم صدا و سیمای مرکز کرمان و همکاران و مدیران بخش های مختلف این مرکز دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار سردار معروفی از همراهی مجموعه صدا وسیما استان با برنامه های بسیج و سپاه و جبهه انقلاب تشکر کرده و اظهار داشتند حضرت امام راحل صدا و سیما یک دانشگاه عمومی است برای بهره برداری همه مردم، هم در حوزه انتشار خبر ، سیاسی و امنیتی عنوان می کند.

شبکه های صدا وسیما مثل دانشگاه انقلابی است. نقش این مجموعه عظیم در جهت دهی اهداف والای نظام انقلاب اسلامی ستودنی است .
وی افزود، امروز تمام تلاش دشمنان نسبت به نظام و مردم ما عملیات روانی است.

فرمانده سپاه ثارالله در ادامه این دیدار با اشاره به فرمایش مقام معظم هبری، هدف گذاری آنها قطع کردن دست نظم جمهوری اسلامی ایران از جبهه مقاومت می باشد. لذا شما ببینید فضای به وجود آمده در لبنان را دشمن بهره برداری کرد. اصل عملیات روانی دشمن گرفتن شجاعت از مردم است. دشمن مشکلات نظام را به امام جامعه بر می گرداند. بنا به فرمایش مقام معظم رهبری، اگر ما بتوانیم بر جریان تحریف فائق بیاییم در جریان تحریم فائق خواهیم آمد.

وی تصریح کرد، سپاه در کنار صدا و سیما بوده، هست و خواهد ماند چون فرمانده ما حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) می باشد.نگاه سپاه و صدا و سیما جامع الاطراف است و حزبی و گروهی نیست.

حکومت ما حکومت امام زمان است از یک سرچشمه نشأت می گیرد ارتباط سپاه و رسانه فقط محدود به بسیج سپاه نمی باشد بلکه همه سپاه در کنار صدا و سیماست و اولین کسی که کنار صدا و سیما قرار می گیرد و قرار خواهد گرفت در همه زمانها، سپاه می باشد. عملیات روانی با آن همه قدرت تخریب، ابزارش رسانه است اگر که بتوانیم این ابزار را از آن بگیریم، شکست می خورد.

سردار معروفی با بیان مطلب که فرهنگ یعنی تغییر نگرش اظهار داشت که حاج قاسم بزرگترین شخصیت فرهنگی و نظامی و سیاسی بود چرا؟ چون حرف و هدف امام و حضرت آقا را عملیاتی کرد و با دست در دست ولی امر داشتن توانست تمام معادلات نظام کفر و زور و استبداد را به هم بریزد آنجا که بزرگترین شخصیت سیاسی فلسطین (اسماعیل هنیه ) در موردش می گوید. شهید قدس شهید قدس شهید قدس
و در پایان با بیان اینکه سند مکتب حاج قاسم توسط استاندار، امام جمعه محترم و فرمانده سپاه نوشته شده و هفته آینده رسانه ای خواهد شد. لذا جناب آقای علیرمضانی به عنوان مدیر کارگروه رسانه مکتب حاج قاسم انشاءالله بتوانند با همکاری همکاران پرتلاش خود مثل همیشه خوش به درخشند.

در ادامه این دیدار دکتر احمد علیرمضانی مدیر کل محترم صدا و سیمای مرکز کرمان ضمن خیرمقدم خدمت میهمانان با بیان اینکه 300 رسانه رسمی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی فعالیت دارند و هدفشان شکستن مقاومت مردم ایران و جبهه انقلاب اسلامی است
وی با اشاره به اتفاقات اخیر لبنان و هدف رسانه های معاند برای تحت الشعاع قرار دادن دستاورد های حزب الله افزود هنوز صدا و سیما ملجأ آمال مردم است و صدا و سیما در خط مقدم جنگ روایت و تحریف واقعیت هاست. تاریخچه تحریف از زمان معاویه لَعْنَةُ ٱللَّٰهِ عَلَيْهِ بوده است

علیرمضانی با بیان اینکه مخاطب صدا و سیمای مرکز کرمان نسبت به چهار سال قبل نه اینکه پایین نیامده بلکه افزایش هم داشته.

در پایان این دیدار با اهداء لوح سپاس، از زحمات مدیران و معاونین صدا وسیمای مرکز کرمان توسط فرمانده سپاه ثارالله استان تجلیل به عمل آمد.

نظر شما