شناسهٔ خبر: 41923172 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

رونمایی از علی معروف امیر قلعه نویی / عکس

فرزام محمدعلیها

فردی که با نام «علی» در فوتبال ایران معروف شد، بازی شب گذشته استقلال برابر سپاهان را از نزدیک تماشا کرد.

صاحب‌خبر -

«علی» معروف فوتبال ایران، مهمان بازی شب گذشته استقلال برابر سپاهان بود.

به گزارش طرفداری، چند سال پیش بود که موافقان و مخالفان امیرقلعه نویی در نشست خبری با هم درگیر شدند و سرمربی وقت استقلال از فردی به نام علی خواست که غائله را به پایان برساند.

در آن زمان اینطور به نظر می آمد که قلعه نویی از این فرد خواسته که خبرنگار منتقدش را ساکت کند اما ماجرا به گونه ای دیگر بود. سرمربی وقت استقلال از او درخواست کرده بود که اجازه ندهد آن خبرنگاری که به طرفداری از او برخواسته، جو را بیشتر از این متشنج کند.

علی در آن زمان انقدر معروف شد که حتی مهران مدیری در مرد دو هزار چهره زمانی که به اشتباه سرمربی یک تیم فوتبال شد، در یکی از مصاحبه های مطبوعاتی خود در بازسازی ماجرای علی، نام جمشید را به زبان آورد و با امیرقلعه نویی شوخی کرد.

بعد از این اتفاق امیرقلعه نویی در مصاحبه ای که با برنامه علی ضیا انجام داد، مدعی شد علی معروف، مدت هاست که به کانادا مهاجرت کرده و دیگر در ایران حضور ندارد.

حالا حدود 12 سال بعد از آن روز پرحاشیه، علی این بار با امیرقلعه نویی به استادیوم آزادی آمد تا بازی دوست قدیمی خود برابر تیم سابقش را از نزدیک تماشا کند و در نیمه دوم که سرمربی سپاهان از زمین بازی اخراج شد، او کنار دوست قدیمی اش نظاره گر پیروزی استقلال بود.  

امیر قلعه نویی / علی معروف امیر قلعه نویی و علی معروف

همچنین بخوانید:

نظر شما