شناسهٔ خبر: 41922960 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

سازمان سنجش: زمان جدید کنکور هنوز معلوم نشده است

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: زمان برگزاری کنکور سراسری امروز در جلسه فوق العاده ستاد ملی مقابله با کرونا مشخص می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری‌آنلاین و به نقل از ایرنا فاطمه زرین آمیزی گفت: جلسه فوق العاده ستاد ملی مقابله با کرونا برای تصمیم گیری درباره زمان برگزاری کنکور سراسری امروز بعدازظهر برگزار می شود. جزییات و زمان جدید برگزاری کنکور را ستاد مشخص و اعلام می کند.

همچنین ابراهیم خدایی رییس سازمان سنجش آموزش کشور درباره خبری که از دقایقی پیش در برخی رسانه ها در مورد برگزاری کنکور در تاریخ های ۲۷ تا ۳۰ شهریور ۹۹ و به کذب به نقل از خبرگزاری جمهوری اسلامی دست به دست می شود، اعلام کرد که این خبر را تایید نمی کند.

شب گذشته وزیر بهداشت در حساب کاربری اینستاگرام خود خبر از تعویق کنکور سراسری به دلیل رعایت فاصله گذاری اجتماعی و اعمال دقیق تر پروتکل های بهداشتی داد.

همچنین پس از آن منصور غلامی وزیر علوم نیز این مطلب را تایید کرد. 

کنکور سراسری قرار بود در روزهای ۲۹،۳۰ و ۳۱ مردادماه و اول شهریور ماه در ۳۹۲ شهر اصلی و سه هزار حوزه با رقابت یک میلیون و ۳۹۳ هزار و ۳۱ نفر برگزار شود اما سازمان سنجش آموزش کشور برای اعمال فاصله گذاری اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، مهلت یک ماهه ای را برای تامین نظر این وزارتخانه از لحاظ اعمال پروتکل های بهداشتی سختگیرانه به ستاد ملی کرونا پیشنهاد کرده است.

نظر شما