شناسهٔ خبر: 41921115 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

پانادیچ: یک یورو هم به حساب من واریز نشد

روزنامه خبر ورزشی

ایگور پانادیچ مربی پیشین گلرهای پرسپولیس به خبرورزشی گفت: اکثر بازیکنانی که در این فصل ترکیب اصلی تیم را تشکیل می‌دادند، همان‌هایی بودند که در سال‌های قبل و همراه با هم، قهرمان شدیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، ایگور پانادیچ، دستیار وفادار برانکو ایوانکوویچ و مربی گلرهای پیشین پرسپولیس بود. کسی که به قول خودش، علیرضا بیرانوند را برای حضور قدرتمندانه در لیگ برتر، لیگ قهرمانان آسیا و حتی جام جهانی‌ ۲۰۱۸ روسیه آماده و مهیا کرد و پرسپولیس با حضور این مربی، همیشه دو دروازه‌بان آماده در سنگر خود داشت. پانادیچ اما هنوز از رفتاری که مدیران باشگاه در قبالش داشتند، شاکی و عصبانی است.

بیشتر بخوانید:

گاف باشگاه پرسپولیس در تبدیل ریال به یورو!

بالاخره توانستید طلب خود را از فیفا دریافت کنید؟
تا به حال حتی یک یورو هم از کل مطالباتی که داشتیم، به حسابم واریز نشده و نمی‌دانیم باید چه کاری انجام بدهیم. فعلاً منتظر واکنش‌های بعدی مدیران باشگاه هستیم و البته وکیل این پرونده، همه چیز را پیگیری می‌کند.

مدیران باشگاه می‌گویند فیفا باید پول شما را پرداخت کند. در این مورد چقدر اطلاعات دارید؟
همان‌طور که گفتم وکیل ما یعنی داریو بوشیچ پیگیر کارهاست. تا زمانی که پولی وارد حسابم نشود، نمی‌توانم به دروغ بگویم که پول دریافت کرده‌ام. فعلاً خبری از پول نشده و باید ببینیم در آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد.

یعنی باشگاه در مورد طلب شما، به صورت شفاف مدل پرداخت‌ها را اعلام نکرده؟
آنها اصلاً با من به صورت مستقیم در تماس نیستند و با وکیل این پرونده ارتباط دارند. ما هم منتظر نظر نهایی آنها هستیم. فعلاً که خبری از پول نیست ولی امیدوارم در آینده اتفاقی رخ بدهد.

شنیدیم طبق حکم فیفا، پرسپولیس باید رقمی حدود ۷۶ هزار و ۵۰۰ یورو به شما پرداخت کند. این رقم، دقیقاً رقم قرارداد شما با باشگاه بود؟
این کار حرفه‌ای نیست که من در رسانه‌ها درخصوص رقم قراردادم صحبت کنم. به رأی فیفا هم احترام می‌گذارم و باز هم می‌گویم وکیل‌مان در حال بررسی این اعداد و ارقام است که به همین دلیل نمی‌توانم اطلاعات بیشتری بدهم ولی آنچه به ما اعلام شد، این بود که حکم اولیه می‌گوید باشگاه باید همین رقم را به ما بپردازد. حالا اینکه آیا رقم فعلی، نزدیک به رقم قراردادمان به همراه پاداش‌ها و آپشن‌ها بود یا نه، موضوع دیگری است. فقط در حال حاضر منتظرم تا هرچه زودتر، طلب‌مان نقد شود.

اما می‌دانی که پرداخت چنین رقمی، چقدر خرج روی دست باشگاه می‌گذارد و مدیران باشگاه نمی‌توانند در مدت کم، آن را پرداخت کنند؟
ببینید، من و سایر مربیان خارجی مقصر شرایط اقتصادی ایران نیستیم. ما قراردادی را امضا کرده‌ایم و طبق آن، پول‌مان را می‌خواهیم. این موضوع، اصلاً بد نیست که در موردش سؤال می‌پرسید. آن زمانی که قرارداد می‌بستیم، در مورد همه چیز حتی تخفیف‌ها هم صحبت کردیم و هر دو طرف بر سر یک رقم مشخصی به توافق رسیدیم. حالا باشگاه باید آن رقم که خودش تأیید کرده را بپردازد. یعنی تا به حال و در این یک سال گذشته باید این ارقام پرداخت می‌شد ولی متأسفانه این رفتار باشگاه، دقیقاً پاسخ کار شبانه‌روزی ما و افتخاراتی بود که برای پرسپولیس به دست ‌آوردیم. دلیل دیگری وجود ندارد. ما خیلی برای پرسپولیس زحمت ‌کشیدیم و کمترین انتظارمان این بود که به سرعت با ما تسویه حساب شود نه اینکه کار به اینجا برسد.

می‌دانید که پرسپولیس در این فصل بار دیگر قهرمان شده؟
بله من با دوستانم در ایران در تماس هستم و همه بازی‌های پرسپولیس را دنبال می‌کنم. به هواداران خوب پرسپولیس تبریک می‌گویم. همچنین به یحیی گل‌محمدی، کریم باقری و همه اعضای کادر فنی و بازیکنان. اگر توجه کنید، اکثر بازیکنانی که در این فصل ترکیب اصلی تیم را تشکیل می‌دادند، همان‌هایی بودند که در سال‌های قبل و همراه با هم، قهرمان شدیم. آنها از تجربه و تلاش خود استفاده کردند و بار دیگر پرسپولیس را به قهرمانی رساندند.

نظر شما