شناسهٔ خبر: 4191702 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

پوشش زنده کنفرانس مایکروسافت | اطلاعات تکمیلی

اولین کنفرانس را شرکت محبوب و نامی مایکروسافت به عهده دارد؛ این شرکت که در E3 گذشته نتواسنت آن طور که انتظار می رفت ظاهر شود، امسال با معرفی چندین انحصاری پر طرفدار نظیر Halo 5 و Forza Horizon 2 و Gears of War 4 سعی دارد تا باری دیگر برگ برنده در این رقابت را به خود اختصاص دهد و عظمت خود را تحیکم بخشد.

صاحب‌خبر -
پوشش زنده کنفرانس مایکروسافت | اطلاعات تکمیلی

اولین کنفرانس را شرکت محبوب و نامی مایکروسافت به عهده دارد؛ این شرکت که در E3 گذشته نتواسنت آن طور که انتظار می رفت ظاهر شود، امسال با معرفی چندین انحصاری پر طرفدار نظیر Halo 5 و Forza Horizon 2 و Gears of War 4 سعی دارد تا باری دیگر برگ برنده در این رقابت را به خود اختصاص دهد و عظمت خود را تحیکم بخشد.

از سویی معرفی Xbox One بدون کینکت و کاهش قیمت آن نظرها را به سوی این شرکت جلب کرد. مایکروسافت با چنین پیش زمینه ای به سراغ E3 می رود. از سوی دیگر انتظار می رود که چندی عنوان انحصاری دیگر که تا کنون معرفی نشده اند، نیز به نمایش در آیند.

کنفرانس مایکروسافت رسما از ساعت ۲۱ به وقت تهران آغاز خواهد شد و شما می توانید تمامی اتفاقات و جزئیات مراسم را از همین پست به صورت آنلاین مشاهده و دنبال کنید.

برای مشاهده ویدیویی کنفرانس مایکروسافت به صورت زنده کلیک کنید!

پوشش متنی کنفرانس

 

بابت تاخیر به وجود آمده متاسفیم. از این پس می توانید به صورت متنی اخبار را دنبال کنید.

بازی Rise of Tomb Raid معرفی شد.

حال با عنوان CD Project رو به رو هستیم.به صورت زنده بازی اجرا می شود. بازی Withcer 3 در حال اجرا می باشد و گرالت، کاراکتر بازی را در حال مبارزه با برخی دشمنان می بینمیم.با فن های مختلف مبارزه صورت می گیرد. گیم پلی از حالت سینماتیک خارج می شود. بار دیگر گرالت به گشت و گذار در جنگل می پردازد. اژدهایی از بالا نمایان می شود و به گرالت حمله می کند. با فن های مختلف مبارزه آغاز می شود و ما شاهد روش های مختلف طراحی شده برای کشتن می باشیم. از جادو، شمیر و دیگر وسایل مبارزه برای از بین بردن اژدها استفاده می شود و گرالت در آخر تریلر با سر بریده اژدها به شهر باز می گردد.

Kenn Lobb به روی صحنه میاید.در بک گراند شاهد نام Killer Instinct هستیم. تریلری  در حال پخش است. مبارزه آغاز می شود. دو شخصیت بازی به سوی یکدیگر هجوم می برند. گرد و خال بلند می شود. بله بازی Phantom Dust، این نام این عنوان است.

Ryan Barnard به روی سن میاید. وقت نمایش Division است. توضیحاتی در رابطه با بازی ارائه می شود. موسیقی به همراه تصویر به نمایش در می آید. روز کریسمس است. شخصیت بازی نشان داده می شود. بازی آغاز می شود. جنبه های مختلف گیم پلی نمایش داده می شود.

Hideki Kamiya به روی سن میاید تا بازی انحصاری جدیدی را منتشر کند. تریلر نمایش داده می شود.

عنوانی انحصاری و جهان آزاد نمایش داده می شود. بازی علمی تخیلی به نظر می رسد. نام بازی Crack down می باشد. عنوانی انحصاری برای Xbox One.

فیل اسپنسر به روی سن می آید. او وعده هایی رویایی به کاربران می دهد. او می گوید به کاربران گوش خواهد داد و تمام تیم به سخنان شما گوش خواهند داد تا بتوانند Xbox One را بهبود بخشند.

کنفرانس با تریلری شبه جمع بندی ای ادامه پیدا می کند. Sunset Overdrive و Crack down و Witcher و غیره همه و همه نمایش داده می شوند تا بار دیگر فرانچایز های جدید را معرفی کنند تا Xbox One را بیش از پیش نزد مردم عزیز سازند.

کنفرانس به پایان می رسد.

بابت تاخیر صورت گرفته متاسفیم. در زمانی که این پست آپدیت نمی شد عناوینی چون Halo Collection معرفی شد که در آن تمام نسخه های Halo وجود دارند و شما قادر خواهید بود همه آن ها را در یک دیسک دریافت کنید.

نظر شما