شناسهٔ خبر: 41915517 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

نمایشگاه آثار حروف‌نگاری «علی ولی الله» گشایش یافت؛

شجاعی‌طباطبایی: نمایش آثار حروف‌نگاری ۱۱۰هنرمند با موضوع «علی، ولی الله»

مدیر مرکز هنر‌های تجسمی حوزه هنری به نمایش آثار حروف‌نگاری ۱۱۰ هنرمند با موضوع «علی، ولی الله» در گالری عالی خانه هنرمندان حوزه هنری اشاره کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، نمایشگاه آثار حروف‌نگاری «علی، ولی الله» صبح امروز به همت حوزه هنری و همکاری کانون هنر شیعی در گالری‌عالی خانه عکاسان حوزه هنری گشایش یافت.

«سید مهدی شجاعی‌طباطبایی» مدیر مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری در این مراسم با بیان اینکه نمایشگاه حروف‌نگاری «علی، ولی الله» تلاش گروهی از هنرمندان مجموعه هنر شیعی است، اظهار داشت: این گروه با حضور مسعود نحابتی و دبیری سید مهدی حسینی فراخوان این اتفاق را منتشر کردند تا به موضوع «علی ولی الله» بپردازند.

وی به نمایش ۱۱۰ اثر منتخب این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: ۱۱۰ اثر برگزیده در این نمایشگاه در معرض دید علاقه‌مندان قرار داده شده است. فراخوان این نمایشگاه که مورد استقبال خیلی خوب هنرمندان جوان قرار گرفت موجب شد شاهد آثار خوبی به‌لحاظ کمی و کیفی از هنرمندان جوان شهرستانی باشیم.

مدیر مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری از نمایش آثار حروف‌نگاری «علی، ولی الله» در سایت هنر شیعی و سایت تجسمی «ایران کارتون» خبر داد و گفت: فایل با کیفیت و چاپی آثار به ۳۱ مرکز استانی حوزه هنری ارسال شده تا این آثار در فضاهای تبلیغات شهری و بیلبوردها مورد استفاده قرار گیرند. البته تمرکز بیشتر ما در تبلیغ این نمایشگاه در فضای مجازی است.

شجاعی‌طباطبایی با تاکید براینکه موضوع این اتفاق هنری مردمی است، عنوان کرد: مردم عاشق امیرالمومنین هستند؛ این موضوعات باید تبدیل به محصولات فرهنگی شود تا وارد زندگی مردم شود چراکه این موضوعات را می‌توان در قالب تابلو و دیگر محصولات ارائه و مورد استفاده قرار داد.

براساس این گزارش، نمایشگاه آثار حروف‌نگاری «علی، ولی الله» که به دبیری «سیدمهدی حسینی الهاشمی» برگزار شده است، از امروز سه‌شنبه ۲۱ مرداد تا ۲۹ ماه‌جاری از ساعت ۹ تا ۱۸ میزبان بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان خواهد بود.

انتهای پیام/ 121

نظر شما