شناسهٔ خبر: 41915079 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

علیرضا پاکدل:

وزارت ورزش برای حل مشکل بدهی جام ریاست جمهوری کمک می‌کند/ برای انتخاب کادر فنی تیم‌ ملی سنت‌شکنی کردیم

رییس فدراسیون هندبال گفت: وزارت ورزش برای حل مشکل بدهی جام ریاست جمهوری کمک می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علیرضا پاکدل، رییس فدراسیون هندبال درباره بدهی‌های فدراسیون هندبال در جمع خبرنگاران گفت: ما بدهی سنگینی از جام ریاست جمهوری در گذشته داشتیم که وزارت ورزش و جوانان قول داد در حل این مشکل به ما کمک کند.

او ادامه داد: اداره کل امور مالیاتی از سال ۸۹ تا ۹۵ در بخش ارزش افزوده اقداماتی آغاز کرده است. ما نباید با این موضوعات درگیر باشیم و این مسائل باید در بخش‌های بالادستی و وزارت حل شود. همچنین بدهی مالیاتی خود را از ۹۵۰ میلیون به ۱۵۰ میلیون رساندیم.

رئیس فدراسیون در موردانتخاب سرمربی تیم ملی هندبال گفت: ضمن احترام به همه مربیان، من بعد از سی سال سنت شکنی کردم و  از مربی داخلی استفاده کردم‌. حبیبی از بهترین مربیان است و زحمت زیادی برای تیم ملی کشید. ما در انتخابی جهان و انتخابی المپیک با یک اتفاق نادر حذف شدیم. ما اسیر بدشانسی شدیم. مربیان توانمندی داریم. اگر قرار است مربی درجه دو و سه بیاوریم و همان نتیجه مربیان داخلی را بگیریم، مربیان داخلی اولویت خواهد بود.

پاکدل در پایان تاکید کرد: به نتایج خوبی با چند گزینه مطرح خارجی رسیده بودیم ولی قضیه ارز ترمز ما را کشید ‌کاری نمی‌کنم که هندبال را دچار مشکل کنم. اگر مشکلات ارزی اجازه دهد از مربی خارجی اگر نه از مربی داخلی استفاده می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:

برچسب‌ها:

نظر شما