شناسهٔ خبر: 4191486 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

Metal Gear Online با تصاویر و تریلری جدید معرفی شد – نسخه PC بازی MGS V: The Phantom Pain رسما تایید شد

جشنواره The Game Awards 2014 امروز برگزار شده است و ما شاهد معرفی Metal Gear Online هستیم که به عنوان بخش آنلاین بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain قلمداد می شود. بازی نامبرده همانطور که انتظار میرفت، برای PC هم تایید شد و شما می توانید در ادامه مطلب، تریلرها و تصاویر Metal Gear Online را مشاهده کنید. با ما همراه باشید.

صاحب‌خبر -
Metal Gear Online با تصاویر و تریلری جدید معرفی شد – نسخه PC بازی MGS V: The Phantom Pain رسما تایید شد

جشنواره The Game Awards 2014 امروز برگزار شده است و ما شاهد معرفی Metal Gear Online هستیم که به عنوان بخش آنلاین بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain قلمداد می شود. بازی نامبرده همانطور که انتظار میرفت، برای PC هم تایید شد و شما می توانید در ادامه مطلب، تریلرها و تصاویر Metal Gear Online را مشاهده کنید. با ما همراه باشید.

این معرفی با حضور خود آقای Hideo Kojima صورت گرفته است و در بخش آنلاین Phantom Pain، بازیکنان می توانند که اسکین های گوناگونی را انتخاب کنند و در گروه های مختلف به پایگاه ها حمله ور شوند. در نمایشی که سازندگان آماده کرده بودند، ما شاهد قهرمان بازی یعنی Snake هستیم که در کنار یکی از همکاران خود، به صورت مخفی کاری بازی را به پیش می برند. چنین عملی طبیعی هم است چرا که MGS تماما در رابطه با برنامه ریزی و استراتژی می باشد.

metal_gear_solid_online-1 metal_gear_solid_online-2 metal_gear_solid_online-3 metal_gear_solid_online-4 metal_gear_solid_online-5 metal_gear_solid_online-6

 

flv

دانلود با کیفیت HD

دانلود با کیفیت SD

نظر شما