شناسهٔ خبر: 41913397 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

دستگیری یکی از سرشبکه‌ها و اخلالگران حوزه نظام ارزی در کرمانشاه

صاحب‌خبر -

به گزارش رکنا،  سرهنگ محمدرضا آمویی امروز در جمع اصحاب رسانه، با اشاره به عزم جدی نیروی انتظامی در برخورد برهم زنندگان حوزه اقتصادی و حوزه امنیت اخلاقی، اظهار داشت: طی چهار ماه سپری شده از سال‌جاری در حوزه اصناف در راستای مقابله با بحث احتکار و بحث امنیت اجتماعی و اخلاقی حدود ۲۶ هزار بازدید مشترک با همراهی اتاق اصناف صورت گرفته که حدود ۳ هزار و ۳۵۰ مورد منجر به پلمب شده است.

وی یکی از ضرورت‌های مورد نیاز مردم در این شرایط کرونایی را مواد ضدعفونی و ماسک دانست و در رابطه کشفیات در این خصوص، گفت: در حوزه الکل محلول‌های ضدعفونی کننده حدود ۶۹ هزار لیتر، دستکش ۴۴۰ هزار جفت، ماسک حدود ۲۰۶ هزار عدد، ۵۳ هزار لیتر مواد شوینده و گان ۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه کشفیات بوده است.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه کشفیات تجهیزات جنگی را حدود ۷۰۰ قبضه سلاح اعلام کرد و گفت: یک‌هزار و ۵۰۰ رأس احشام قاچاق اعم از گاو و گوسفند جز کشفیات نیروی انتظامی استان بوده است.

وی با بیان اینکه حدود ۳۸۰ هزار لیتر مواد سوختی اعم از گازوئیل، بنزین و نفت سفید در این مدت کشف شده است، گفت: در حوزه محصولات کشاورزی کودهای شیمیایی، زغال و سموم حدود ۲۰۰ هزار کیلوگرم کشفیات داشته‌ایم.

آمویی گفت: با این شرایط نوسانات بازار در حوزه لوازم خانگی، حدود ۸۶ هزار قلم و بیش از ۶۲ هزار متر پارچه نیز کشف شده است.

وی آمار کشفیات در اقلام خوراکی مورد نیاز مردم نظیر چای، برنج، چای، قند، شکر، گوشت، خشکبار و حبوبات را بیش از ۵۵۰ هزار کیلوگرم اعلام کرد و افزود: حدود ۱۳۵ هزار حبه قرص نیز کشف شده است.

آمویی از دستگیری یکی از سرشبکه‌ها و اخلالگران حوزه نظام ارزی با تلاش همکاران در حوزه امنیت اقتصادی خبر داد و افزود: مراحل قانونی وی برای اعزام به مراجع قانونی امروز در دستور کار است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

نظر شما