شناسهٔ خبر: 41912935 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

افزایش 22 درصدی ورود مرسولات پستی به ایلام

مدیر کل پست استان ایلام، گفت: در چهار ماهه اول سال جاری تعداد مرسولات پستی وارد شده به استان ایلام نسبت به مدت مشابه سال گذشته 22 درصد افزایش یافته است.

صاحب‌خبر -

هدایت فیلی مدیر کل پست استان ایلام صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: در چهار ماهه اول سال جاری تعداد مرسولات پستی وارد شده به استان ایلام نسبت به مدت مشابه سال گذشته 22 درصد افزایش یافته است.

وی افزود: روزانه حدود ۷ هزار مرسولات پستی وارد استان می‌شود، همچنین ۵ هزار مرسوله  از ایلام قبول و به استان‌های کشور صادر می‌شود.

مدیر کل پست ایلام در ادامه  از گسترش خدمات پستی با ایجاد فروشگاه اینترنتی در پست ایلام خبر داد و گفت: براساس تفاهم نامه‌های همکاری مشترک بین اداره کل پست استان ایلام و فروشگاه‌های اینترنتی در سطح استان انواع خدمات پستی به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه بازار الکترونیک شرکت ملی پست صورت می‌گیرد.

عقد تفاهم نامه با هدف تسهیل در امر خرید و فروش

فیلی عنوان کرد: این تفاهم نامه‌ها که با هدف تسهیل در امر خرید و فروش اینترنتی عموم هموطنان از طریق سامانه الکترونیکی شرکت ملی پست و به منظور رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و کمک به سلامت مردم در دوران شیوع کرونا منعقد شده است.

وی تصریح کرد: شبکه پستی کشور با استفاده از شیوه‌ها و روش‌های مدیریتی نوین توانسته است به عنوان حلقه واسط کسب و کارها و تولید در کشور با ارائه انواع خدمات پستی و نیابتی نقش مؤثری ایفا کند.

فیلی یادآور شد: الکترونیکی کردن انواع فعالیت‌ها و خدمات پستی از مرحله قبول تا جمع آوری از مهمترین اقدامات پست استان در حوزه فناوری است.

انتهای پیام/ 970821

نظر شما