شناسهٔ خبر: 41912132 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

داور بخش هنرهای دستی و تجسمی سی و هشتمین جشنواره فرهنگی هنری دانش آموزان سراسر کشور :

ارتباط مجازی می تواند مبنای ارسال اطلاعات یکدست و جامع را برای دانش آموزان فراهم کند

داور بخش هنرهای دستی و تجسمی سی و هشتمین جشنواره فرهنگی هنری دانش آموزان سراسر کشور گفت:ارتباط مجازی می تواند مبنای ارسال اطلاعات یکدست و جامع را برای دانش آموزان فراهم کند .

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی سی و هشتمین جشنواره فرهنگی هنری دانش آموزان سراسر کشوراحسان قنبری فرد داور عکاسی بخش هنرهای دستی و تجسمی جشنواره سی و هشتم با اشاره به ارزیابی غیر حضوری آثار در جشنواره امسال گفت : برگزاری مسابقات به شکل غیر حضوری به دلیل عدم تجربه کافی در این زمینه قطعا با نقص هایی روبروست که هر چه پیشتر برویم بهتر می توانیم بر اشکالات و ایرادات موجود مسلط شده و آنها را برطرف نماییم . 
وی با اشاره به اینکه آموزش نقش اساسی در پیشرفت دانش آموزان ایفا می کند اظهار داشت : به صورت خاص در رشته عکاسی نیازمند آموزش های خاصی می باشیم که هم باید به دانش آموزان داده شود و هم به مدرسین این رشته ، تا بتوانیم به صورت جامع به نتیجه لازم برسیم . 
قنبری فرد با تاکید بر اینکه ارتباط مجازی می تواند مبنای بسیار خوبی برای ارسال اطلاعات یکدست و جامع به دانش آموزان در نظر گرفته شود تصریح کرد : برمبنای این اطلاعات یکدست و جامع می توان عدم تعادل وجود منابع و اساتید در نقاط مختلف کشور را برطرف ساخت . 
این هنرمند رشته عکاسی با تاکید بر نقش برگزاری مسابقات فرهنگی هنری در رشد و پیشرفت دانش آموزان اظهار داشت : مهم ترین ویژگی برگزاری این مسابقات این است که دانش آموزان به یک ارزیابی کلی از وضعیت خود در سطح کشور می شوند و برگزاری کارگاه های آموزشی در کنار این جشنواره قطعا می تواند در رشد آنها و تغییر سرنوشتشان موثر باشد . 
قنبری فرد با اشاره به اینکه با برگزاری حضوری این مسابقات در سال های آتی نباید امکانات فضای مجازی را از دست بدهیم خاطر نشان کرد : فضای مجازی از ظرفیتهای بسار بالایی برخوردار است که می توانیم بهترین اطلاعات را در کم ترین زمان ممکن به دورترین نقاط کشور مخابره کنیم و دانش آموزان مناطق محروم که از اساتید بزرگ کم بهره می باشند را در این راستا کمک نمائیم و به اهداف عدالت آموزشی نزدیک تر شویم . 
گفتنی است احسان قنبری فرد فارغ التحصیل رشته عکاسی است و ترجمه دو کتاب در زمینه ترکیب بندی و نوردهی ، تدریس در دانشگاه و داوری جشنواره های مختلف فرهنگی و هنری در کارنامه وی به چشم می خورد .

نظر شما