شناسهٔ خبر: 41911607 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

خبرنگاران مبارزه‌کننده با فساد در خراسان رضوی تشویق می‌شوند

گروه استان‌ها- رئیس بسیج رسانه خراسان رضوی گفت: خبرنگارانی را که با جریان فساد در خراسان رضوی مبارزه کنند مورد حمایت و تشویق قرار می‌گیرند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، عباس محمدیان در مراسم یادبود سید عبدالحمید عسکری اولین شهید رسانه استان خراسان رضوی در کاشمر اظهار داشت: رسانه‌ها در خلق اقتدار و همگرایی باید پیشرو باشند و اجازه ندهند بی‌سوادی در فضای مجازی گریبان‎گیر خانواده‌ها شود.

وی ادامه داد: رسانه‌ها آن‌گونه که باید تاکنون در به تصویر کشیدن تاریخ شفاهی فرهنگی شهر کاشمر به‌خوبی موفق نبودند، چون رسانه‌ها محتوا تولید نمی‌کنند.

رییس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی گفت: اکنون در یک جنگ تمام عیار قرار داریم که تمام دنیا به تهاجم رسانه‌ای روی آورده‌اند.

وی افزود: هرچند از تهاجم فرهنگی عبور کرده‌ایم و در تهاجم رسانه‌ای به سر می‌بریم اما در تشکیل جبهه رسانه تراز انقلاب موفق نبوده‌ایم و هم‌گرایی و هم‌افزایی توسط رسانه‌ها شکل نگرفته است.

محمدیان ادامه داد: برای حفظ اصل انقلاب باید همه همگرایی داشته باشیم، نباید اجازه داد دشمنان با تبلیغات شوم افکار عمومی را منحرف کنند، امروز در دفاع از آرمان‌های انقلاب بزرگ‌ترین رسالت جبهه رسانه تعریف شده و باید وحدت داشته باشیم.

وی گفت: خبرنگاران به ‌عنوان افسران این جنگ رسالت خطیری در پاسداشت استراتژی، دارایی‌ها و آرمان‌های شهدا دارند، افکار عمومی امروز منتظر ظرفیت‌های خلق شده است.

رییس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی افزود: اگرچه همه شاهد زحمات مدافعان سلامت در جریان مبارزه با کرونا هستند اما خبرنگاران بودند که تلاش‌های مدافعان سلامت را به تصویر کشیدند.

وی ادامه داد: خبرنگاران باید در حوزه آموزش نیز پیشقراول باشند و نسل امروز را با آرمان‌های انقلاب آشنا کنند، رسانه ها باید با برگزاری میزگردهای تخصصی برای رفع معضلات اجتماعی و مشکلات صنعت و اشتغال منطقه تلاش کنند.

محمدیان گفت: هر جریانی که در راستای مبارزه با فساد تلاش کند مورد حمایت قرار خواهیم داد و به هر خبرنگاری که مسئولان را نقد منصفانه و سازنده کند هدیه می‌دهیم و بر اساس اعلام استاندار خراسان رضوی هیچ مسئولی حق شکایت از خبرنگاران را ندارد.

وی افزود: باید اخلاق رسانه را رعایت کرد و اصول رسانه‌ای را بازنگری نمود، منشور اخلاق رسانه‌ای را باید بازخوانی نمود؛ برخی رسانه‌های ما از اخلاق‌مداری به دور شده‌اند و این چیزی است که دشمن می‌خواهد.

انتهای پیام/282/ت

نظر شما