شناسهٔ خبر: 41910805 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

پارس جنوبی جم شارژ شد/ تزریق 1.5 میلیارد به حساب باشگاه

نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی از پرداخت مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون تومان به حساب هیئت فوتبال جم خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان کنگان، نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی چند روز پیش با حضور در شهرستان جم و دیدار با کادر تیم باشگاه پارس جنوبی به آن‌ها قول کمک و رفع مشکلات مالی آن‌ها داد.

حجت الاسلام موسی احمدی در این خصوص اظهار داشت: طبق وعده چند روز پیش به تیم پارس جنوبی، مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون تومان جهت هزینه‌های باشگاه پارس جنوبی جم به حساب هییت فوتبال جم واریز شد.

نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی افزود: با پیگیری‌های ویژه که انجام شد و با مساعدت‌های استاندار بوشهر،امام جمعه شهرستان، مدیرکل ورزش و جوانان استان، فرماندار جم، اداره ورزش و جوانان و هیات فوتبال جم مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون تومان از پول باشگاه پارس جنوبی جم به حساب هیئت فوتبال جم واریز شد.

وی بیان داشت: این پول جهت مخارج باشگاه و پرداخت درصدی از قرارداد بازیکنان بنابر نحوه درخواست مدیران باشگاه در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.

وی همچنین گفت: با حمایت‌های همه مسؤولین شهرستانی و استانی تیم پارس جنوبی جم با کسب نتایج مناسب ضمن حفظ سهمیه لیگ برتری برای شهرستان و استان باعث شادی مردم و هواداران خونگرم خود شود.


انتهای پیام/
 

نظر شما