شناسهٔ خبر: 41910105 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تین نیوز | لینک خبر

معاون استاندار قزوین:

خبرنگاران صدای رسای افکار عمومی هستند

قزوین| معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین با بیان اینکه پیام خبرنگار آگاهی و روشنگری است، گفت: یک خبرنگار در جامعه واقعا روشنگرانه عمل می‌کند و صدای رسای افکار عمومی است.

صاحب‌خبر -
تین نیوز سید مرتضی نصری :

قزوین| معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین با بیان اینکه پیام خبرنگار آگاهی و روشنگری است، گفت: یک خبرنگار در جامعه واقعا روشنگرانه عمل می‌کند و صدای رسای افکار عمومی است.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، منوچهر حبیبی روز دوشنبه در بازدید از دفتر خبرگزاری تین نیوز به مناسبت روز خبرنگار، افزود: تنظیم ضربان قلب جامعه با کار رسانه و خبرگزاری است و البته مشکلاتی نیز حوزه خبرنگاری دارد و باید تلاش کنیم امنیت شغلی خبرنگاران تامین شود.

معاون استاندار گفت: امروزه اقتصاد نشریات با فضای مجازی تحت الشعاع قرار گرفته و باید فکری به حال آن کنیم و حقوق و مزایای اصحاب رسانه استان را اداره کل ارشاد باید در شورای اطلاع رسانی مطرح کند.

وی گفت: خبرگزاری و خبرنگاری کار ارزشمندی است و این ارتباط و تعامل بین مدیران باید مرتب و مستمر باشد که البته امروز وجود دارد و نگرانی از این بابت نداریم.

حبیبی افزود: خبرنگاران ما متعهد بوده و نسبت به جامعه خود دلسوز هستند و اگر انتقادی صورت می‌گیرد، سازنده و در جهت حل مشکلات مردم است و برای گروکشی نیست.

وی گفت: هدف ما از حضور در دفاتر رسانه‌ها به مناسبت روز خبرنگار، قدردانی از زحمات فعالان این عرصه است و اعلام می‌کنیم اثرگذاری یک خط، کار خبرنگاران به اندازه یک هفته و یک ماه کار یدی و تصمیم گیری است.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: به اعتقاد ما هر روز، روز خبرنگار است چون روزی که در آن خبر نباشد جامعه سوت و کور است و جامعه را خبر به جنب و جوش و حرکت وا می‌دارد.

وی گفت: اصحاب رسانه حقیقا همراه مدیران دستگاه‌ها برای پیشرفت و توسعه استان موثر بوده‌اند به ویژه در بحث بیماری کرونا که بخشی از موفقیت در این حوزه، مدیون اطلاع رسانی و روشنگری رسانه است.

این مسوول با بیان اینکه پیام خبرنگار، آگاهی و روشنگری است، گفت: یک خبرنگار در جامعه واقعا روشنگرانه عمل می‌کند و صدای رسای افکار عمومی است.

حبیبی گفت: یک خبرنگار مشکلات جامعه و مطالبات مردم را در یک فضای امن منعکس کرده و مدیران را پاسخگو می‌کند تا مسایل و مشکلات مردم را پیگیری نمایند.

وی افزود: کار خبرنگاری حقیقتا کار سختی است ولی خبرنگاران به جهت عشق، علاقه و انگیزه پای آن ایستاده‌اند و با تعهد، عشق و علاقه سختی کار را بر خود ساده کرده‌اند.

معاون استاندار افزود: البته امروز باید کار خبرنگاری، حرفه‌ای و تحلیلی باشد تا بتواند اثرگذار لازم را  در جامعه داشته و جایگاه خود را در میان مردم کسب کند.

وی با اشاره به مسوولیت اجتماعی خبرنگاران، افزود: یک خبرنگار باید به دنبال حقیقت باشد و نباید حقیقت و واقعیت را تحریف و مخدوش کند که رسالت مهمی است.

در این بازدید، سیاوش طاهرخانی شهردار قزوین، محمد حسین اسماعیلی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مریم بیدخام مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، سید حسین بی نیاز مدیر کل روابط عمومی استانداری،حسین علیجانی مدیر روابط عمومی شهرداری قزوین و مجید ملاحسنی مسوول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز حضور داشتند.

 

حالا که اینجا هستید...

تین‌نیوز از مخاطبانش درخواست کوچک اما مهمی دارد. ما در پایگاه خبری صنعت حمل‌و‌نقل همواره سعی داشتیم جامع‌ترین اخبار، تحلیل‌ها و گزارش‌ها را مطابق با واقعیات و توجه به اصل بی‌طرفی رسانه تهیه و اطلاع‌رسانی کنیم. اما حوزه‌ی حمل‌و‌نقل بسیار گسترده است و پوشش دقیق و متمرکز همه‌ی آن کاری بس دشوار. بنابراین تصمیم براین گرفتیم که روی بخش‌هایی از این حوزه بیشتر تمرکز کنیم که اولویت و دغدغه اصلی مخاطبانمان است و مشکلات این حوزه‌ها را با فوریت بیشتری از مسئولان پیگیری کنیم. بنابراین پرسشنامه‌ای تهیه کردیم که اولویت شما در حوزه بزرگ حمل و نقل را مشخص می‌کند حال تنها قدمی که مانده این است که با پر کردن این پرسشنامه ما را در این مسیر یاری کنید. «راه روشن است.»؛ اگر شما راهنمای ما باشید.

پرسشنامه

نظر شما