شناسهٔ خبر: 41909600 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

حماس خواستار دفاع مردم فلسطین از مسجدالاقصی شد

به دنبال افزایش حملات صهیونیست ها به مسجدالاقصی، جنبش حماس از مردم فلسطین خواست در دفاع از مسجدالاقصی حضو پررنگ تری در این مسجد داشته باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «خبرگزاری قدس»، «عبداللطیف القانوع»، سخنگوی جنبش اسلامی فلسطین (حماس) گفت: حملات رژیم صهیونیستی به طور مستمر به مسجدالاقصی ادامه دارد و طرح ساخت یک هزار واحد مسکونی نیز خطری بزرگ برای مسجدالاقصی و شهر اشغالی قدس محسوب می شود.

 

 

در همین راستا، جنبش حماس از اهالی قدس و کرانه باختری خواست از مسجدالاقصی دفاع کنند و مقاومت خود را  در برابر اشغالگری جهت جلوگیری از حملات صهیونیست ها به مسجدالاقصی بالا ببرند.

 

القانوع اظهار کرد: شهرک نشینان با حمله به مسجدالاقصی که آخرین آن حمله روز گذشته به این مکان مقدس بوده است، می خواهند بر مسجدالاقصی سیطره یابند.

 

وی تاکید کرد: صهیونیست ها با این اقدام می خواهند مردم فلسطین را از شهرشان کوچ دهند و تمامی این اقدامات با هدف تغییر چهره تاریخی شهر و یهودی سازی آن صورت می گیرد.

 

روز گذشته نیز ده ها شهرک نشین با حمایت نظامیان رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی حمله کردند و «یهودا گلیک»، عضو افراطی کنست رژیم صهیونیستی نیز در میان حمله کنندگان به مسجدالاقصی بود.

 

این اقدام رژیم صهیونیستی با هدف سیطره کامل بر مسجدالاقصی و تقسیم زمانی و مکانی این مکان صورت می گیرد.

پایان پیام/43

نظر شما