شناسهٔ خبر: 41909217 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ابنا | لینک خبر

فراخوان حماس برای خیزش مردمی در دفاع از مسجد الاقصی

ابنا

جنبش حماس عموم ملت فلسطین به ویژه ساکنان قدس و کرانه باختری را به خیزش مردمی برای دفاع از مسجد مبارک الاقصی فراخواند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) عموم ملت فلسطین به ویژه ساکنان قدس و کرانه باختری را به خیزش مردمی برای دفاع از مسجد مبارک الاقصی و گسترش دامنه مقاومت و مبارزه علیه رژیم اشغالگر صهیونیستی فراخواند.

«عبداللطیف قانوع» سخنگوی حماس تاکید کرد که تجاوزات وحشیانه و مکرر دشمن صهیونیستی علیه قدس، تعرضات روزانه به مسجد الاقصی و ساخت هزاران واحد مسکونی برای صهیونیست‌ها خطری حقیقی برای مسجد الاقصی و تمامی ساکنان قدس است.

قانوع اشاره کرد که هدف از تعرضات روزانه صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی تلاش برای تحمیل واقعیت‌های جدید در این مکان مقدس است.

وی عنوان کرد که تجاوزات مکرر علیه مسجد الاقصی در کنار طرح‌های شهرک‌سازی و تخلیه روستاهای فلسطینی در شرق قدس، همگی در راستای اجرای پروژه "قدس بزرگ" انجام می‌گیرد.

سخنگوی حماس خاطر نشان کرد که این تجاوزات دشمن صهیونیستی در چارچوب یک طرح هدفمند برای کوچاندن فلسطینیان از سرزمین و خانه و کاشانه خود با هدف تغییر آثار و نشانه های قدس و یهودی سازی آن و در نهایت سیطره کامل این رژیم بر مسجد مبارک الاقصی انجام می گیرد.

شهرک نشینان صهیونیست طی روزهای اخیر بارها تحت حمایت شدید نیروهای پلیس رژیم صهیونسیتی اقدام به هتک حرمت مسجد الاقصی کردند. رژیم صهیونیستی به هر شیوه ای تلاش می کند تا این مسجد مبارک را به طور کامل تحت سیطره خود بگیرد تا بتواند آن را تخریب و معبد کذایی یهود را بر روی خرابه های آن بنا کند.

………………….
پایان پیام/ ۲۱۸

نظر شما