شناسهٔ خبر: 41906207 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

در بسته حوادث ۲۱ مرداد ماه بخوانید؛

سارقان مطب پزشکان ماهشهر دستگیر شدند

حوادث امروز سه شنبه ۲۱ مرداد ماه ۹۹ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز سه شنبه ۲۱ مردادماه ۹۹ در این بسته خبری مشاهده کنید.

دستگیری سارقان سابقه دار در ماهشهر

سرهنگ رضا پاپی فرمانده انتظامی ماهشهر گفت:طبق اعلام مرکز پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع ۲ فقره سرقت تجهیزات پزشکی از مطب پزشکان متخصص که بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی داشت دستور ویژه رسیدگی و شناسایی سارفان داده شد.

او در ادامه بیان داشت: تیمی از ماموران متخصص مبارزه با سرقت پلیس آگاهی شهرستان با انجام تحقیقات گسترده و با استفاده از شگرد‌های تخصصی ۲ سارق حرفه‌ای و سابق دار در این زمینه را شناسایی کردند.

سرهنگ پاپی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی آن‌ها را قبل از متواری شدند دستگیر کردند که در تحقیقات اولیه به ۲ فقره سرقت از مطب‌های پزشکا اعتراف کردند، مقادیری اموال مسروقه به ارزش ۱۰۰ میلیون تومان از منزل آن‌ها کشف و ضبط شد.

سارق موتورسیکلت در  اهواز دستگیر شد

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز گفت: در زمینه ارتقاء امنیت اجتماعی، ماموران کلانتری ۳۰ حین گشت زنی نامحسوس و هدفمند به راکب موتور بدون پلاک مشکوک و دستور ایست داد.

او افزود: سرنشین موتورسیکلت به محض مشاهده پلیس اقدام به فرار کرد که طی عملیات تعقیب و گریز متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ دالوند بیان داشت: پس از استعلام مشخص شد موتورسیکلت مذکور سابقه سرقت در شهر اهواز دارد و متهم در تحقیقات پلیس تاکنون به ۳ فقره سرقت اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده و تحویل به مرجع قضائی با قرار مناسب روانه زندان شد.

انتهای پیام/م

نظر شما