شناسهٔ خبر: 41906002 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

گفت‌وگو|

امیری: با تجهیزات جدید تمرین می‌کنم/ می‌خواهم با کسب مدال پارالمپیک زحمات مسئولان را جبران کنم

خبرگزاری میزان- عضو تیم ملی پارادوومیدانی گفت: تلاش می‌کنم تا در پارالمپیک بهترین مدال را برای کشور عزیزم به دست بیاورم.

صاحب‌خبر -

حامد امیری در گفت‌وگو با میزان، در خصوص شرایط تمرینی اظهار داشت: پس از شکل‌گیری پدیده کرونا در تمام دنیا که ایران هم از این قاعده مستثی نبود همین امر باعث شد تا بنا به تصمیم گرفته شده هم بازی‌های المپیک و پارالمپیک به تعویق بیفتد. باید بگویم از اواخر سال گذشته تا امروز تمرین منظمی نداشتم چرا که برای ما ورزشکاران معلول انجام تمرینات در این شرایط خیلی سخت است.

وی افزود: تقریبا یک ماه پیش بهمن رضایی انجمن پارادوومیدانی نامه‌ای را مبنی بر این نوشت که با توجه به اینکه جزو ورزشکاران طلایی محسوب می‌شوم مسئولان تجهیزاتی را در اختیار من قرار بدهند که پس از این اتفاق خسروی‌وفا، اسبقیان و حمیدی لطف کردند و با پیگیری‌های فراوان این تجهیزات را در اختیار من قرار دادند.

عضو تیم ملی پارادوومیدانی گفت: امیدوارم بتوانم با بهترین رکورد زحمات این عزیزان را جبران کنم. از فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک هم تشکر می‌کنم که ماهیانه حقوقم را واریز می‌کنند. ان‌شاءالله مسابقات فیزو نخستین مسابقه رسمی من خواهد بود و پس از آن هم پارالمپیک را در پیش دارم که تلاش می‌کنم تا بتوانم در این دو رویداد معتبر بهترین و مرغوب‌ترین رنگ مدال را برای کشور عزیزم به دست بیاورم.

انتهای پیام/

نظر شما