شناسهٔ خبر: 41905268 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

آنتونیو کونته: می خواهیم تمام راه را در لیگ اروپا برویم؛ لوکاکو در بهترین فرم دوران بازی اش است

نوید معصومی

آنتونیو کونته همچنان دوست دارد تیمش از موقعیت ها بهتر استفاده کند اما همچنین گفت که نمی تواند پس از چنین عملکرد خوبی از بازیکنان عصبانی باشد.

صاحب‌خبر -

اینتر با آنتونیو کونته توانست با ارائه یک بازی خوب، 2-1 بایر لورکوزن را شکست دهد و به مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا صعود کند. آنتونیو کونته پس از بازی در گفتگو با اسکای ایتالیا گفت:

ما خیلی راضی هستیم زیرا نمایش بسیار خوبی داشتیم. با روش خوبی آماده بازی شدیم و هرگز به لورکوزن اجازه ندادیم به راحتی با توپ کار کند. کاری را که در تمرینات کار کرده بودیم، در زمین پیاده کردی. همانطور که همیشه گفته ام، می توانیم نتیجه بازی ها را زودتر قطعی کنیم و کمی آرام باشیم. ما اصلا اجازه خلق موقعیت زیاد به حریف ندادیم اما حقیقت این است که شانس های زیادی برای گلزنی داشتیم و باید بیشتر از 2 گل می زدیم. بچه ها نشان دادند که چقدر انگیزه دارند. ما شانس حضور در نیمه نهایی لیگ اروپا را پیدا کردیم و بنابراین می توانیم خوشحال باشیم اما از فردا باید آماده بازی نیمه نهایی شویم. ما می خواهیم به حداکثر برسیم. می خواهیم تمام راه را در این رقابت ها برویم. 

روملو لوکاکو باز هم گلزنی کرد

وقتی تیم انقدر عالی بازی کرده، سخت است در مورد عملکرد فردی حرف بزنیم. روملو فصلی عالی را سپری کرده و تیم هم از او حمایت کرده است. برای او خوشحالم زیرا سزاوار تمام این ها است اما روملو هم باید از تیم ممنون باشد که او را در شرایط گلزنی قرار می دهد و اجازه داده او در بهترین فرم دوران بازی اش باشد. 

اینتر قطعا پیشرفت کرده و پیشرفت آنها مخصوصا در بازی سازی از عقب میدان مشهود است:

ما در تمرینات کارهای زیادی می کنیم. اگر تیمی از جلو پرس شدید کند، موقعیت های مشخصی وجود دارد که بازیکنان بتوانند از پرس فرار کنند. همه این ها در مورد پاس طولی و پیدا کردن فضاها است. مردم می گویند این سبک بازی، ضدحمله است اما اینطور نیست. ما از عقب بازی سازی می کنیم و مدافعان حریف را دور می زنیم. به خوبی لورکوزن را پرس می کردیم و برای آنها در بازی با توپ مشکلات بزرگی ایجاد کردیم. در همین حین، در پیدا کردن فضاها و راه حل مناسب، بسیار خوب بودیم. هندانوویچ در دیدن این گزینه ها بسیار خوب است. او پاس را برای بازیکن آزاد می فرستد. 

از عملکرد تیم خوشحال هستید یا به خاطر از دست دادن موقعیت های زیاد عصبانی هستید؟

من نمی توانم امشب عصبانی باشم. فق می توانم به این بچه ها به خاطر تمام کارهایی که در سری آ و حالا در لیگ اروپا کردند، تبریک بگویم. ما به تیم صحنه های بازی را نشان خواهیم داد اما هدف، پیشرفت است. نگاه کردن به ویدئوها برای پیدا کردن مقصر نیست بلکه می خواهیم بفهمیم در چه جاهایی باید پیشرفت کنیم. 

اینتر سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را از سری آ دریافت کرده اما اگر بتواند قهرمان لیگ اروپا شود، آنها از سید 3 به سید 1 مرحله گروهی می رسند. 

 

نظر شما