شناسهٔ خبر: 41905025 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

خبرگزاری بسیج از نوع مردم سالاری دینی است/رسالت خبرگزاری بسیج سنگین تر از سایر رسانه ها است

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین به نقل از خبرگزاری بسیج ظهر امروز منوچهر حبیبی معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین به همراه سیاوش طاهرخانی شهردار قزوین، مریم بیدخانم مدیرکل امور اجتماعی استانداری، محمدحسین اسماعیلی مدیرکل ارشاد استان قزوین، سید حسین بی نیاز مدیر روابط عمومی استانداری قزوین، حسین علیجانی مدیر روابط عمومی شهرداری قزوین، ملاحسنی مدیر روابط عمومی اداره کل ارشاد اسلامی قزوین به مناسبت هفته خبرنگار از مجموعه خبرگزاری بسیج قزوین دیدار کردند.

حبیبی در این دیدار ضمن اشاره به شاخصه های خبرگزاری بسیج قزوین نسبت به سایر رسانه ها بیان کرد: انگیزه ما تقدیر از زحمات خبرگزاری بسیج است که در کنار سایر رسانه ها خوش درخشیده و همکاری خوبی با مجموعه دستگاه های دولتی در تمام عرصه ها داشته است.

وی با اشاره به نام خبرگزاری بسیج قزوین گفت: هم نام بسیج زیبنده خبرگزاری است و هم خبرگزاری بسیج رسالت بالایی دارد و قطعا نگاه مردم به این خبرگزاری ویژه است و شما خبرنگاران خبرگزاری بسیج باید دقت بیشتری نسبت به نوع اخبار داشته باشید.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین با اشاره به قدرت و توان بسیج اظهار کرد: بسیج همانند شیری در کشور است که لرزه به جان دشمنان انداخته و دشمن در حال حاضر یک جنگ روانی به راه انداخته و هیچ سلاحی نمی تواند مقابل آن باشد مگر سلاحی که در حد این قدرت باشد و بسیج دارای این قدرت است.

حبیبی عنوان کرد: خبرنگاران ما در این عرصه های مختلف خوش درخشیدند و علیرغم همه هجمه های دشمن، اصحاب رسانه ما توانسته افکار عمومی را اقناع و اعتمادسازی و امیدآفرینی نماید که این بزرگترین ارمغان و نتیجه کار خبرگزاری است چرا که وقتی امیدآفرینی ایجاد شود، مردم در صحنه حضور یافته و آن جامعه شکست ناپذیر می شود.

وی افزود: خبرگزاری بسیج از نوع مردم سالاری دینی است که اعتماد آفرینی بخشی از تلاش خبرگزاری بسیج است که در ایام کرونا حتی یک حاشیه برای مسوولان ایجاد نکرده و با دعوت مردم به صحنه، اعتماد مردم به مسوولان را افزایش داده و بخش بزرگی از آنچه کرونا را شکست داده و می دهد، رسالت خبرگزاری ها بوده است.  

نظر شما