شناسهٔ خبر: 41904916 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

دشت ورامین فاقد اردوگاه دانش‌آموزی است

امام جمعه موقت ورامین با بیان اینکه جوانان شهرستان ورامین از کمترین امکانات تفریحی و رفاهی برخورد هستند، گفت: دشت ورامین فاقد اردوگاه دانش آموزی است تا فعالیت‌های فرهنگی در آن انجام گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، حسین کاغذلو فرماندار شهرستان ورامین روز دوشنبه در آئین افتتاح پارک فناوری شهرستان، اظهار کرد: خدا را شاکریم امروز این مرکز با پشتیبانی و حمایت فرزند دیار ۱۵ خرداد افتتاح شد.

وی ادامه داد: تأسیس و راه‌اندازی پارک فناوری شهرستان ورامین با دستور معاونت فناوری رئیس جمهور حدود ۱۶ ماه پیش شروع شده بود و امروز به بهره‌برداری رسید.

فرماندار ورامین افزود: این مرکز با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسید و فازهای بعدی نیز احداث خواهد شد.

کاغذلو خاطرنشان کرد: هدف اصلی راه‌اندازی این مرکز برای فعالیت جوانان نخبه و با استعداد دیار ۱۵ خرداد بوده تا از پتانسیل‌های این جوانان در حوزه‌های مختلف کشاورزی، دامپروری، علوم پایه، و صنعت که ایده و خلاقیت دارند احداث شده است.

جوانان شهرستان ورامین از کمترین امکانات تفریحی و رفاهی برخوردار هستند

حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین در ادامه این مراسم گفت: از مسؤولان کشوری می‌خواهیم تا از جوانان خوش فکر و با استعداد حمایت کنند چرا که ورامین مهد جوانان با استعداد و انقلابی است.

وی اضافه کرد: دیار ۱۵ خرداد مظلوم واقعه شده و نیاز به حمایت مسؤولان دارد و انتظار می‌رود معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به عنوان فرزند این دیار نگاه ویژه به این شهرستان داشته باشد.

امام جمعه موقت ورامین بیان کرد: جوانان ورامین در حوزه‌های مختلف پرونده‌های درخشانی دارند و فعالان در پارک فناوری باید امکانات ویژه دریافت کنند.

حجت الاسلام محمودی خطاب به معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: دشت ورامین فاقد اردوگاه دانش آموزی است تا فعالیت‌های فرهنگی در آن انجام گیرد، جوانان شهرستان ورامین از کمترین امکانات تفریحی و رفاهی برخورد هستند که نگاه خاص شما را می‌طلبد.

وی در پایان ابراز کرد: شهرستان ورامین دارای مرکز تحقیقات کشاورزی بوده که در بهترین نقطه شهرستان است و امکانات فوق العاده‌ای دارد که می‌توان با برنامه‌ریزی و رایزنی‌های بیشتر به نحو احسن از این مکان برای فعالیت مختلف جوانان این دیار استفاده کرد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/گ۱/س

نظر شما