شناسهٔ خبر: 41904755 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ستاری‌: عمده سرمایه گذاری شرکت‌های دانش بنیان در حوزه امنیت غذایی است

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: در حال حاضر در حوزه‌های مختلف سرمایه‌گذاری می‌کنیم و قطعاً یکی از مواردی که خیلی در آن سرمایه‌گذاری خواهیم کرد بحث امنیت غذایی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان روز دوشنبه در آئین افتتاح پارک فناوری ورامین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: می‌توانیم به درستی برای دشت بزرگ و حاصل‌خیز ورامین سرمایه‌گذاری کنیم و با برنامه‌ریزی مناسب در پارک فناوری شهرستان ورامین می‌توان آینده خوبی برای ایران به ارمغان آورد.

وی در ادامه گفت: امسال در حوزه اقتصاد دانش بنیان برنامه‌های متعددی داریم و تلاش‌مان بر این است برنامه‌های مناسبی را در شهرستان ورامین تعریف کنیم.

معاون رئیس جمهور ادامه داد: در حال حاضر در حوزه‌های مختلف سرمایه‌گذاری می‌کنیم و قطعاً یکی از حوزه‌هایی که خیلی در آن سرمایه‌گذاری خواهیم کرد بحث امنیت غذایی است.

ستاری یادآور شد: تقریباً دو سال است که در موضوع امنیت غذایی ورود پیدا کرده‌ایم که یکی از بخش‌های عمده امنیت غذایی هم مربوط به حوزه کشاورزی است و اصلاحاتی باید در این حوزه به وجود آید.

وی خاطرنشان کرد: ورامین پتانسیل ذاتی دارد زیرا مرکز تحقیقات وزارت کشاورزی در این شهرستان بوده و به خاطر زیرساخت‌هایی که دارد از پتانسیل خوبی برخوردار است.

معاون رئیس جمهور در پایان در خصوص تعداد شرکت‌های دانش بنیان در کشور گفت: در حال حاضر کل شرکت‌های دانش‌بنیانی که در کشور فعالیت می‌کنند ۵۵۰۰ مورد است که روز به روز به تعداد آن‌ها افزوده می‌شود.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/س/ن

نظر شما