شناسهٔ خبر: 41904728 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

برخی رویدادهای( ۲٠ مرداد ماه) در استان ایلام را در این بسته خبری می‌توانید، بخوانید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، قاسم سلیمانی‌دشتکی استاندار ایلام در نشست قرارگاه محرومیت زدایی شهرستان هلیلان که با حضور منصوری معاون بنیاد مستضعفان کشور و مدیرعامل بنیاد علوی برگزار شد، با اشاره به اقدامات ارزشمند نظام در سال‌های اخیر در استان، گفت: امروز فصل سازندگی در استان است و در این راستا در بحث زیرساخت‌ها، پتروشیمی‌ها، طرح احیاء اراضی کشاورزی و دیگر موارد کارهای بسیار خوبی در حال انجام است.

وی افزود: کار بسیار خوب دیگر که همزمان با توسعه استان در حال شکل‌گیری است ایجاد قرارگاه سازندگی در استان است که می‌تواند نقش مهمی در محرومیت زدایی استان ایفا کند.

 ۶۶۵ نفر در بخش حمل و نقل جاده‌ای ایلام مشغول به کار شدند

نورالله دلخواه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام، گفت: در دو سال گذشته ۶۶۵ نفر در بخش حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام مشغول به کار شده‌اند.

 وی افزود: بر اساس آمارهای کشوری، حمل ونقل جاده‌ای از منظر ضریب اشتغال زایی مستقیم در میان ۳۵ بخش اقتصادی کشور رتبه هفتم را به خود اختصاص داده است.

۱۱ مرکز توزیع مواد غذایی«دهلران» به مراجع قضایی معرفی شد

غلام‌رضا منصوری سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران با بیان اینکه در بازرسی‌های شبکه بهداشت شهرستان، ۱۱ مرکز توزیع مواد غذایی دهلران به مراجع قضایی معرفی شد، اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون یک هزار و ۵۸۹ کیلوگرم مواد غذایی فاسد کشف و ضبط شده است.

وی افزود: همچنین در راستای مقابله با کرونا، تاکنون بیش از 6 هزار و 300 مورد بازدید توسط کارشناسان بهداشت محیط شهرستان دهلران صورت گرفته است.

پلمب ۱۸ باب ضایعاتی متخلف در ایلام 

سرهنگ جمال موسوی فرمانده انتظامی شهرستان ایلام، گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف برخورد با ضایعاتی‌های متخلف در ایلام به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی با اشاره به اینکه برخی از ضایعاتی‌های شهر ایلام اقدام به خرید اموال مسروقه از سارقان می‌کرند، افزود:با هماهنگی مرجع قضائی، 18 باب از ضایعاتی‌های متخلف که در امر خرید اموال مسروقه فعالیت می‌کردند پلمب شد.

اولویت بندی ایمن سازی مسیرهای ورودی به ایلام 

سرهنگ رضا همتی‌زاده رئیس پلیس راه انتظامی استان، اظهار داشت: ماموران پلیس راه استان به صورت مستمر وضعیت جاده‌های استان را پایش و ضمن احصاء نقاط دارای نقص جاده یا مشکلات ایمنی، موضوع را به دستگاه‌های مربوطه اعلام می‌کنند.

وی افزود: با مشارکت سایر دستگاه‌های ذی‌ربط در حوزه ایمنی ترافیک، تعدادی از نقاط که دارای فراوانی وقوع تصادفات در استان بوده‌اند شناسایی و در کمیسیون ایمنی راه‌های استان جهت تعیین تکلیف و اصلاح این مشکلات مطرح شده‌اند.

انتهای پیام/ 970821

نظر شما