شناسهٔ خبر: 41904675 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فخرالدین: مطالبه گشایش اقتصادی اولویت رسانه‌ها از مسوولان باشد/ قاسم‌پور: کارنامه موفق فارس در جبهه انقلاب

فرمانده سپاه گرگان با اشاره به اعتماد کامل مردم با سلایق مختلف سیاسی از خبرگزاری فارس بر لزوم مطالبه‌گری رسانه‌ها نسبت به گشایش اقتصادی از مسوولان تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، وحید فخرالدین عصر دوشنبه باتفاق مسوول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه گرگان با حضور در دفتر خبرگزاری فارس استان گلستان ضمن تبریک هفته خبرنگار اظهار کرد: گشایش اقتصادی و معیشتی مهمترین مطالبه‌ای است که مردم از دولتمردان و مسوولان دارند و می‌طلبد رسانه‌ها در این زمینه اهتمام بیشتری داشته باشند.

وی سال پیش رو را بسیار حساس و مهم خواند و تصریح کرد: سال آینده دو انتخابات بزرگ در پیش داریم و آن چیزی که مدنظر مقام معظم رهبری است روی کار آمدن دولت جوان، مومن و انقلابی است تا در موضوعات مختلف به ویژه در زمینه معیشت مردم گشایش حاصل شود.

*گلچین خبرنگاران شهید در مسیر خبررسانی

فرمانده سپاه گرگان با بیان اینکه 17 مرداد یادآور شهادت شهید صارمی است، گفت: این روز به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شد برخی فکر می‌کنند به دلیل اینکه این شهید در مزار شریف توسط طالبان به شهادت رسید، شهید صارمی، شد در حالیکه چنین نبود ایشان باوجود آنکه دانشجوی دانشگاه تهران بود در جبهه‌های حق علیه باطل حضور داشت و بیش از 17 ماه از عمر بابرکت خویش را برای دفاع از آرمان‌های انقلاب در طبق اخلاص قرار داد و در نهایت گلچین شد و به مقام رفیع شهادت رسید.

فخرالدین همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مدافع حرم محسن خزایی خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان  و مدیر خبر استان گیلان ابراز کرد: این شهید بزرگوار به گونه‌ای فرزندان خود را تربیت کرده بود که وقتی پسرش بر مزار پدر شهیدش آمد از او خواست تا برایش دعا کند رهرو راه شهدا و پشتیبان خوبی برای ولایت باشد.

وی ادامه داد: اگر دختر سه ساله شهید خزایی یتیم شد قطعا این اتفاق برای ما یادآور حادثه بزرگ عاشورا و کربلاست اگر راویان آن زمان نبودند و با دقت آن وقایع را روایت نمی‌کردند قطعا کربلا در کربلا می‌ماند.

* «فارس» یک رسانه شاخص در اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی جامعه است

فرمانده سپاه گرگان نقش رسانه و خبرنگاران را در همه عرصه‌های اطلاع‌رسانی مهم خواند و گفت: خبرگزاری فارس انصافا یک خبرگزاری ریشه‌دار است و مردم به این رسانه اعتماد کامل دارند و می‌توانند با سلایق مختلف سیاسی از سبد خبرگزاری فارس اطلاعات کشور در موضوعات مختلف اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، جبهه مقاومت، معیشت و ... را دریابند.

فخرالدین با بیان اینکه خبرگزاری فارس یک رسانه شاخص در اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی جامعه است، افزود: این رسانه در عرصه اطلاع‌رسانی به خوبی ایفای نقش کرده است و در استان گلستان با وجود کمبود امکانات توانسته گردش اطلاعات خوبی برای مخاطبان انعکاس دهد و به عنوان خبرگزاری جبهه انقلاب اسلامی شناخته می‌شود.

*افزایش آگاهی عمومی منجر به خنثی کردن توطئه‌ها می‌شود

مسوول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه گرگان نیز در این دیدار صمیمانه با اشاره به کارنامه موفق خبرگزاری فارس در جبهه انقلاب اسلامی از زحمات صادقانه اصحاب رسانه به عنوان چشم بینا و گوش شنوای جامعه همچنین پل ارتباطی بین مردم و مسوولان قدردانی کرد.

حجت‌الاسلام حجت قاسم‌پور بیان کرد: اگر مردم در جامعه و در زمینه‌های مختلف اطلاعات کافی داشته باشند قطعا توطئه‌های دشمن خنثی خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه با علم و آگاهی می‌توان قضاوت صحیح از مسائل پیرامون خودمان داشته باشیم، گفت: هر گاه به مسائل مختلف آگاه شدیم آن وقت فتنه‎ها، دغل‌بازی‌ها و آنچه که می‌تواند مسیر جامعه را از راه راست به انحراف بکشاند جلوگیری خواهد شد.

* جلوی بسیاری از انحرافات را با علم و آگاهی می‌توان گرفت

مسوول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه گرگان با بیان اینکه جلوی بسیاری از انحرافات را با علم و آگاهی می‌توان گرفت، افزود: خبررسانی به موقع و دقیق از سوی رسانه‌ها در مسیر تحقق همین هدف مهم است.

قاسم‌پور گفت: خبرگزاری فارس فارغ از جناح‌بازی و گرایشات سیاسی در انعکاس اخبار قلم می‌زند و قدم برمی‌دارد اگر همه رسانه‌ها و خبرنگاران به تعهدی که نسبت به حوزه رسانه و اطلاع‌رسانی دارند عمل کنند مسلما جلوی فتنه‌ها و کج‌روی‌ها گرفته می‌شود.

انتهای پیام/83001   

نظر شما