شناسهٔ خبر: 41904541 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر:

همه توانمان را به میدان آوردیم/ نتیجه از دست ما خارج بود

بوشهر - سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر گفت: همه توانمان را مقابل تراکتور به میدان آوردیم ولی نتوانستیم نتیجه مد نظر را کسب کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی پاشازاده دوشنبه‌شب در پایان مسابقه تیم‌های شاهین شهرداری بوشهر و تراکتور تبریز که بدون گل به پایان رسید اظهار داشت: هر چه را که در توان داشتیم برای ماندگاری تیم شاهین بوشهر در لیگ برتر انجام دادیم.

وی با اشاره به اینکه یک امتیاز این مسابقه به درد هیچ‌یک از دو تیم نمی‌خورد، تصریح کرد: همه داشته‌هایمان را به میدان آوردیم و کارهایی که تمرین کرده بودیم را اجرا کردیم. موقعیتی به حریف ندادیم و چند موقعیت گل هم داشتیم.

سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر با اشاره به اینکه تراکتور هم بازی خوبی را ارائه کرد ادامه داد: موقعیت‌های خوبی در نیمه اول و دوم برای گل‌زنی داشتیم ولی نتوانستیم استفاده کنیم.

وی به برخی از مشکلات و کمبودهای شاهین بوشهر اشاره کرد و افزود: با توجه به کمبود بازیکن مجبور شدیم از بازیکنان امید استفاده کنیم. بازیکنان جوان شاهین مردانه ایستادند.

پاشازاده از آماده‌سازی تیم برای دو مسابقه پیش روی شاهین خبر داد و بیان کرد: برای فصل بعد هم همه چیز دست مسئولان است و من آماده کار هستیم ولی من نمی‌توانیم بگویم بیاید با من قرارداد منعقد کنید.

نظر شما