شناسهٔ خبر: 41903666 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

بوشهر| پاشازاده: تمام داشته‌هایم را به میدان آوردم

گروه استان‌ها- سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر با بیان اینکه تمام داشته‌هایمان به میدان آوردم گفت: موقعیت‌های خوبی خلق شد و این نتیجه رقم خورد که دیگر از دست من خارج است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر ، مهدی پاشازاده شامگاه دوشنبه پس از تساوی تیم‌های شاهین شهرداری بوشهر و تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه بازی جذابی بود اظهار داشت: بازی جذاب و زیبایی بود ولی حیف که امتیازات این بازی تقسیم شد و به درد هیچ کدام از تیم‌ها نخورد.

سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر با بیان اینکه تمام داشته‌هایمان به میدان آوردم افزود: همانگونه که بارها گفتم اگر 30 درصد تمرینات و کارهای تاکتیکی بتوانیم اجرا کنیم به نتیجه دلخواه می‌رسیم ، این مهم اجرا کردیم  و موقعیت گل زیاد داشتیم ولی به تیم حریف هیچ  فرصتی ندادیم.

وی بیان کرد: این کاری بود در مدت کوتاهی و بعد از بازی با پارس جنوبی‌جم در یک هفته گذشته  انجام دادم هر چند تیم تراکتور هم با این همه ستاره قابل احترام است و خوب بازی کردند.

سرمربی تیم شاهین‌شهرداری بوشهر با بیان اینکه در این بازی همه راه‌ها را بستم گفت: در نیمه اول ودوم موقعیت‌های خوبی فراهم شد و این نتیجه رقم خورد که دیگر از دست من خارج است.

پاشازاده با بیان اینکه مشکلات عدیده‌ای در تیم شاهین وجود دارد افزود: نمی‌خواهم مظلوم نمایی کنم ولی اینقدر مشکلات داریم  مانند اینکه در رختکن یک چیز کوچکی مانند چسب نداشته باشیم ولی با توانایی آمدیم و مردانه ایستادیم و این آخرها 2 بازیکن تیم امید به زمین فرستادم چون بازیکن دیگر نداشتیم و بقیه حاشیه‌ها که درست نیست راجع به آن صحبت کنم.

وی با اشاره به کمبود بازیکن، و برخی بازیکن‌ها که اتفاقات عجیب برای آنها ایجاد می‌شود تصریح کرد: برخی بازیکنان سه تا چهار روز نمی‌آمدند روی هم رفته جوانان شاهین مردانه ایستادند.

سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر با بیان اینکه نیمه دوم مالکیت توپ دست حریف بود افزود: با این وجود ولی با جوانان توانستم موقعیت ایجاد کنم ولی متاسفم که امتیازات تقسیم شد ان‌شالله برای 2 بازی بعدی آماده می‌شویم.

پاشازاده در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه موقعیت شاهین برای سقوط هموار شده  آیا پاشازاده برای فصل بعد در تیم شاهین  ماندگار است خاطر نشان کرد: این موضوع دست من نیست تصمیم‌گیری مسئولان  است که چه کاری می‌خواهند بکنند من نمی‌توانیم بگویم بیاید با من قرارداد منعقد کنید.

وی  افزود: همه می‌گویند ای کاش زودتر نیم فصل می‌آمدید اتفاقاتی که افتاده دیگر صحبت کردن راجع به آنها اهمیتی ندارد و دردی را دوا نمی‌کند تا به من پیشنهادی ندهند و معلوم نشود چه برنامه‌ای دارند نمی‌توان صحبت کرد، آماده کار هستم که بتوانم یکسری جوانان را جذب کنم و باید مسئولان تصمیم بگیرند.

انتهای پیام/190/ ت

نظر شما