شناسهٔ خبر: 41903262 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

علی کریمی غایب بزرگ دربی احتمالی

علی کلهری

علی کریمی با دریافت کارت زرد در جریان بازی با سپاهان از حضور در بازی استقلال در مرحله نیمه نهایی محروم شد. کارت زردی که بینندگان تلویزیونی ندیدند اما در لیست داور ثبت شد

صاحب‌خبر -

استقلال و سپاهان این بار در جام حذفی به مصاف هم رفتند که استقلال در این بازی با 2 گل، شاگردان قلعه نویی را شکست داد.

به گزارش طرفداری، استقلال با شکست سپاهان به مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایران را ه پیدا کرد اما این بازی تلفاتی را روی دست تیم فرهاد مجیدی گذاشت. استقلال در مراحل قبلی توانسته بود مقابل گل ریحان البرز و فجر شهید سپاسی به پیروزی برسد. لیست اخطاری های دو دیدار استقلال در مرحله یک شانزدهم و یک هشتم نهایی جام حذفی به صورت زیر است:

لیست بازیکنان اخطاری استقلال در دو دیدار با گل ریحان البرز و فجر شهید سپاسی
فرشید اسماعیلی (مقابل فجرسپاسی)
محمد دانشگر (برابر گل ریحان)
علی کریمی (برابر گل ریحان)
علی دشتی (برابر گل ریحان)

با توجه به لیست بالا علی کریمی قبل از دیدار با سپاهان تک اخطاره بود اما با دریافت یک کارت زرد در این دیدار دو اخطاره شد و بازی نیمه نهایی را از دست داد. با توجه به شرایط قرعه ها یکی از رقیب های احتمالی استقلال در این مرحله پرسپولیس است و اگر فردا در قرعه کشی ساعت 15 استقلال و پرسپولیس در نیمه نهایی مقابل هم قرار بگیرند، علی کریمی غایب بزرگ این بازی خواهد بود. به هرحال، چه مقابل پرسپولیس و چه برابر تراکتور یا نفت مسجد سلیمان، فرهاد مجیدی و استقلال در این مرحله علی کریمی را در اختیار ندارند.

هرچند تصاویر تلویزیونی صحنه کارت زرد داور به علی کریمی را نشان نداد اما بنیادی فر در لیست بازی نام کریمی را به عنوان اخطاری ثبت کرد. علی کریمی این کارت زرد را دقیقه 73 بازی به خاطر خطا روی سروش رفیعی گرفت.

همچنین بخوانید:

نظر شما