شناسهٔ خبر: 41902928 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

شاهین شهرداری بوشهر 0-0 تراکتور/... و یک امتیازی که به درد هیچ تیمی نمی خورد

علیرضا هاشمی

در چارچوب بازی های هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر ایران، دو تیم شاهین شهرداری بوشهر و تراکتور از ساعت 20:30 به مصاف هم رفتند و نهایت با تساوی بدون گل بازی را به پایان رساندند.

صاحب‌خبر -

دیدار دو تیم در حالی با تساوی بدون گل به پایان رسید که یک امتیاز حاصل از آن به درد هیچ یک دو تیم نمی خورد. تراکتوری ها با سه امتیاز این بازی می توانستند با استقلالی ها از لحاظ امتیاز برابری کنند و به همراه این تیم به عنوان اصلی ترین شانس های کسب سهمیه نام بگیرند اما این اتفاق نیفتاد و این تیم این بازی را هم به مانند بسیاری از بازی های دیگر از دست داد. آنها در نیمه اول حرفی برابر حریف خود برای گفتن نداشتند و چه بسا اگر رشید مظاهری درون دروازه این تیم حضور نداشتند کار تیم در همان نیمه اول یکسره شود. اما در نیمه دوم آنها توانستند بازی هجومی تری نسبت به حریف خود به نمایش بگذارند اما حملات این تیم زور باز کردن دروازه حریف را نداشت تا اینکه بازی با همان تساوی بدون به پایان رسید. آنها اکنون با 47 امتیاز و با تفاضل گل بهتر نسبت به فولادی ها در رده سوم جدول رده بندی قرار گرفت. 

در سوی دیگر اما این تساوی به نفع شاهین بوشهر هم نبود. آنها که تنها با سه امتیاز این بازی می توانستند جایگاه خوبی برای خود دست و پا کنند اما در نهایت این اتفاق نیفتاد. آنها در نیمه اول با بازی هجومی خود بارها دروازه تراکتوری ها با تهدید روبرو کردند اما در نهایت هیچکدام از آنها تبدیل به گل نشد تا در نیمه دوم شاهینی ها گویی که انرژی شان تحلیل رفته باشد نتوانند فرصت زیادی روی دروازه حریف خود ایجاد کنند. آنها برای فرار از سقوط به لیگ دسته اول باید هر دو دیدار خود را با پیروزی پشت سر بگذارند تا بتوانند احتمال ماندن خود در لیگ برتر بالا ببرند. شاگردان پاشازاده در حال حاضر با این تساوی 22 امتیازی شدند و همچنان در قعر جدول رده بندی جاخوش کردند. 

اطلاعات بازی

هفته بیست و هشتم لیگ برتر؛ جام خلیج فارس

شاهین بوشهر - تراکتور

دوشنبه 20 مرداد 1399 ساعت 20:30

مهدی سیدعلی – محمد عطایی – امیرمحمد داودزاده – پیمان فرخی مهر

ناظر: رسول فروغی

ورزشگاه شهید مهدوی - بوشهر

کارت زرد: محمد سلطانی مهر (16) از شاهین بوشهر - اشکان دژاگه(60) و رضا شکاری(85) از تراکتورسازی

ترکیب شاهین بوشهر: ابوالفضل درویشوند، مرتضی غلامعلی‌ تبار، لوکا گادرانی، حسن نجفی، ابوالفضل رزاق‌ پور، امیرحسین موسی‌ زاده(60 علیرضا ابراهیمی)، محمد سلطانی‌ مهر، بهمن سالاری(70 علی رئیسی)، اسماعیل شریفات(90 سلمان بحرانی)، میلاد صارمی(60 مصطفی احمدی)، دانیال مومنی(90 یوسف صبری)

سرمربی: مهدی پاشازاده

ترکیب تراکتور: رشید مظاهری، محمدرضا خانزاده، ایمان سلیمی، مهدی تیکدری، میثم تیموری، میلاد فخرالدینی(46 مسعود شجاعی)، اکبر ایمانی، سعید مهری(81 رضا شکاری)، احسان حاج صفی، اشکان دژاگه(72 محمدرضا آزادی) و ساسان انصاری(3+90 علی فتحی)

سرمربی: ساکت الهامی

گزارش لحظه به لحظه

دقیقه 3+90 - ارسال شاهینی ها در موقعیت خوبی قرار گرفت و می توانست تبدیل به گل شود اما با ضربه سر سلیمی به کرنر رفت.

دقیقه 81 - سومین تعویض تراکتوری ها در این دقیقه انجام شد و بدین ترتیب تراکتوری ها دارای سه مهاجم در زمین هستند. ساسان انصاری، محمدرضا آزادی و رضا شکاری.

دقیقه 80 - سرمربی تراکتوری ها که در بین دو نیمه راهی بیمارستان شده بود خود را به ورزشگاه محل برگزاری بازی رساند و در این دقیقه روی نیمکت تیمش نشست.  

دقیقه 75 - در این دقیقه داور مسابقه برای بار دوم وقت استراحت را به بازیکنان دو تیم داد. 

دقیقه 74 - شوت علیرضا ابراهیمی باز هم توسط مظاهری مهار شد.

دقیقه 71 - ضد حمله سریع شاهین شهرداری را حسن نجفی نتوانست تبدیل به گل کند و شوت زمینی او در اختیار مظاهری قرار گرفت.

دقیقه 61 - شوت سلطانی مهر با اختلاف کمی از کنار دروازه تراکتوری ها به بیرون رفت.

دقیقه 50 - مهم ترین اتفاق بازی در نیمه دوم در این دقیقه اتفاق افتاد اما ارسال بلند تراکتوری ها به دروازه شاهین راه نیافت.

دقیقه 46 - در ابتدای نیمه دوم توسط گزارشگر بازی اعلام شد که ساکت الهامی، سرمربی تراکتوری ها به دلیل استرس بالا و فشار بازی، با آمبولانس راهی بیمارستان شد.

ساعت 21:40 - نیمه دوم بازی در این ساعت با دستور داور آغاز شد.

دقیقه 45 - داور چهارم بازی برای وقت های اضافه عدد سه را نشان داد. 

دقیقه 42 - شوت احسان حاج صفی با فاصله ای عجیب از بالای دروازه شاهین به بیرون می رود. 

دقیقه 40 - یک ضربه دیگر توسط بوشهری ها زده می شود اما پیش از رسیدن به دروازه تراکتور توسطط خانزاده برگشت داده می شود. 

دقیقه 30 - وقت توقف ابتدایی در این دقیقه توسط داور اعلام می شود. 

دقیقه 25 - یک بار دیگر شریفات می توانست برای تیمش گلزنی کند اما باز هم شوت او با سیو دیدنی مظاهری روبرو شد و راهی به دروازه نیافت. 

دقیقه 21 - ضربه کرنر بوشهری ها روی دروازه تراکتوری ها خطرساز شد اما باز هم مظاهری این توپ از روی دروازه دور کرد. 

دقیقه 20 - اولین اتفاق مهم در این بازی در این دقیقه افتاد و در این میان چیزی نمانده بود تا دروازه تراکتوری ها باز شود که دروازه بان این تیم یک گل صددرصد را از بازیکنان حریف گرفت. اسماعیل شریفات در موقعیتی تک به تک و در حالی که تنها چند قدم با دروازه فاصله داشت ضربه خود را زد اما مظاهری این توپ را با سیوی دیدنی برگرداند.

ساعت 20:30 - بازی در این ساعت با سوت سیدمهدی سیدعلی آغاز شد. 

ترکیب دو تیم

شاهین:

ابوالفضل درویشوند، مرتضی غلامعلی‌ تبار، لوکا گادرانی، حسن نجفی، ابوالفضل رزاق‌ پور، امیرحسین موسی‌ زاده، محمد سلطانی‌ مهر، بهمن سالاری، اسماعیل شریفات، میلاد صارمی، دانیال مومنی

تراکتور:

رشید مظاهری، محمدرضا خانزاده، ایمان سلیمی، مهدی تیکدری، میثم تیموری، میلاد فخرالدینی، اکبر ایمانی، سعید مهری، احسان حاج صفی، اشکان دژاگه و ساسان انصاری

نظر شما