شناسهٔ خبر: 41900137 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پیام‌های دریافتی در بیستم مردادماه؛

از بررسی وضعیت پیش فروش ماسک در سایت رسمی تا امتنای مراکز واکسیناسیون از تزریق واکسن مشمولین

پیام‌های رسیده در تاریخ بیستم مردادماه در (صدای مردم) سایت باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته قابل مشاهده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

از میان انبوه پیام‌های رسیده در تاریخ بیستم مردادماه در (صدای مردم) سایت باشگاه خبرنگاران جوان، مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

 

بیمارستان دولتی
بیمارستان امام خمینی بخش چشم پزشکی، اصلا طبق تعرفه پزشکی عمل نمی‌کنند اول بعد معاینه داخل درمانگاه به مطب شخصی میفرستند بعد برای عمل به بیمارستان خصوصی میفرستند یعنی بیمارستان دولتی دیگه وجود ندارد باید آزاد عمل انجام بدی یک دسته از افراد که تحت پوشش نهاد‌ها هستن مثل کمیته امداد هزینه پرداخت ندارن بدهند به هر جا شکایت میکنیم صدای ما به جایی نمی‌رسد لطفاً شما با نشر دادن این موضوع شاید تونستین کاری برای مردم بدبخت انجام بدید.

 

بررسی وضعیت پیش فروش ماسک در سایت رسمی و عدم تحویل
خواهش می‌کنم همانطوری که در رسانه اعلام کردید که مردم برید از سایت " باماسک" ماسک بخرید، حالا برید ببینید چرا کلاهبرداری به این بزرگی شده؟
چرا پول‌های مردم را گرفتند و ماسکی تحویل نشده؟ به نظر شما در این شرایط واقعا این پول خوردن دارد؟ چرا هیچ پاسخی از سوی مسئولین ارایه نمی‌شود؟ دو شماره تماس ارائه شده یا اشغال هست یا کسی جواب گو نیست. چرا درگاه خرید باز است و درگاه کنسل یا پیگیری وضعیت وجود ندارد؟ واقعا موندم با این حق الناس چه خواهید کرد؟ ما فقط به رسانه‌های تلویزیونی اعتماد داشتیم آن هم از بین رفت ماندم تا کجا مسئولین محترم می‌خواهند سرشان را مثل کبک بکنند توی برف.


اتو خدمت سایپا
لطفا جهت تحویل ماشین‌های اتو خدمتی‌ها پیگیری لازم را انجام دهید. زمانی که شرکت سایپا نیاز به پول ما مردم داشت ما اینکارو انجام دادیم و به این شرکت اعتماد کردیم، حالا با این تورم با درآمد کارمندی و هزینه‌های سرسام آور و مستاجر بودن ما نیاز داریم که ماشین‌های ما رو به ما تحویل بدهند. این حق ماست ما چیز اضافه تری از این شرکت نمی‌خواهیم. خواهش می‌کنم تا آنجایی که می‌توانید به ما در گرفتن حقمان کمک کنید.

 

امتنای مراکز واکسیناسیون از تزریق واکسن مشمولین
من مشمول به سربازی هستم و قصد ارسال دفترچه آماده به خدمت دارم، ولی متاسفانه چند روزی هست که با هر مرکز واکسیناسیونی تماس می‌گیرم می‌گویند که دولت به ما واکسن نداده خیلی وقته واکسن تزریق نمی‌کنیم. با توجه به شرایط مشمولینی مثل من که هم متاهل هستم هم مایلم سریع‌تر به خدمت سربازی اعزام بشم، می‌خواستم ازتان درخواست کنم که این مشکل رو پیگیری کنید. شاید راهی باشه که بدون واکسن هم بشه به سربازی رفت. ممنون از شما.


نامردی ایران خودرو و سیستم یارانه
من در قرعه کشی ایران خودرو برنده شدم، ولی بعد ۲۴ ساعت مرا به دلیل داشتن پلاک فعال در خانواده حذف کردند. ایران خودرو برای کنترل پلاک خانواده به آمار یارانه‌ها مراجعه کرده که در آن ۵ سال پیش من تحت سرپرستی پدرم بودن و بعد آن یارانه پدرم حذف شد.
۲ سال پیش من ازدواج کردم، ولی چون پدرم یارانه نداشت به من هم اجازه دریافت ندادند و حالا بر اساس یک آمار قدیمی از یارانه مرا واجد ثبت نام خودرو نمیدانند! در حالیکه خودم و همسرم خودرویی نداریم.

 

گرانی بسته‌های اینترنت؟
سلام. قرار نیست بسته‌های اینترنت اپراتور به حالت اصلیش برگرده همچنان باید بسته کوتاه مدت بخریم واقعا هیچکی قدرت مقابله با زورگویی همراه اول و ایرانسل نداره؟!

 

فروش غیربهداشتی قارچ در بازار کرمان
در بازار کرمان در این بحران کوید ۱۹ در بازار کرمان قارچ را در هوای گرم و در بدترین شرایط بهداشتی به فروش می‌رسانند و هیچ کس نیست که جلوی این افراد سودجو و بی خیال از شرایط بهداشتی را بگیرد.

 

جایگاه گاز سی ان جی ایرانپارس
با سلام و احترام خدمت خبرنگاران عزیز باشگاه خبرنگاران جوان. مدتی است جایگاه گاز سی ان جی ایران پارس واقع در بزرگراه آبشناسان غیر فعال بوده و، چون در این منطقه تنها جایگاه گاز می‌باشد، مشکلات عدیده‌ای را برای هم محله ای‌ها ایجاد کرده است. خواهشمندیم موضوع را پیگیری بفرمایید.

 

کارت ملی هوشمند
دوستان عزیز لطفا به کارت ملی هوشمند توجه کنید، این که نشد بعد از ۲ سال کارت هنوز به دست ما نرسیده و می‌گویند: صحت داده‌ها تایید شده است. منتظر ارسال برای صدور کارت بمانید.

 

شهریه گزاف دانشگاه علمی کاربردی در ترم تابستان و تشکیل نشدن هیچ کلاس در کرونا
با سلام پیگیری شهریه دانشگاه علمی کاربردی در ترم تابستان با توجه به عدم تشکیل کلاس حضوری و نداشتن هیچ درس عمومی در ترم. درس کارورزی ارائه کردن و شهریه ثابت و شهریه درس را به طور گزاف تعیین کردن. در این شرایط که درس کارورزی حتی حضوری هم نیست چه لزومی به دریافت شهریه هنگفت است.

 

خرابی سایت سنجش پزشکی
سلام خواهش میکنم که سایت سنجش پزشکی رو پیگیری کنید تا سایت مهلت ثبت نام آزمون استخدامی رو تمدید کنند از دیشب سایت باز نمی‌شود و امکان ثبت نام وجود ندارد.

 

علت منفی خوردن چند هفته‌ای خساپا
لطفا پیگیری کنید چرا باید مردم اینقدر ضرر بخورند و هیچ کس پاسخگو نباشد اگر سهمی واقعا سودآور نیست چرا وارد بازار سرمایه می‌شود که در نهایت مردم ضرر آن را بخورند، پول مردم به کام آن‌ها و به ضرر مردم.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

نظر شما