شناسهٔ خبر: 41899017 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

امید نورافکن دوباره به آزادی رسید؛

اعلام ترکیب سپاهان مقابل استقلال با دو سورپرایز

امیرقلعه نویی امروز برخلاف دیدار برگشت لیگ که با شکست تیمش خاتمه یافت، دوباره پا به ورزشگاه آزادی گذاشته و خودش از نزدیک سپاهان را هدایت می کند.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش "ورزش سه"، طلایی پوشان اصفهانی در این بازی باز هم با محرومیت و مصدومیت چند بازیکن روبرو هستند ولی سپاهان بازیکنان بزرگ دیگری در اختیار دارد که می تواند مثل همیشه حریفی ترسناک برای استقلال در ورزشگاه آزادی باشد.


دو تیم استقلال و سپاهان که به ترتیب با شکست فجرشهید سپاسی شیراز و پیکان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی رسیده اند، از ساعت 20:30 دقیقه امشب در ورزشگاه آزادی و با قضاوت موعود بنیادی فر به مصاف هم می روند و این در شرایطی است که هر دو تیم برای خودشان پیروزی را تصور می کنند و با همین اندیشه به میدان خواهند آمد.


امیرقلعه نویی برای این بازی نفرات زیر را در نظر گرفته است:
پیام نیازمند، محمدرضا مهدی زاده، شایان مصلح، محمدطیبی، مهدی ترکمان، مهدی کیانی، امیدنورافکن، سروش رفیعی، رضا میرزایی، محمد محبی و کی روش استنلی.

 

 

 


سرمربی سپاهان بار دیگر پیام نیازمند را پیشاپیش سایر بازیکنان تیمش به میدان فرستاده است و در قلب خط دفاعی شاهد حضور محمد طیبی و شایان مصلح هستیم.


یکی از نکات جالب توجه ترکیب سپاهان حضور محمدرضا مهدی زاده در سمت راست خط دفاعی به عنوان جایگزین منصوریِ محروم است و در سمت چپ خط دفاعی نیز مهدی ترکمان در رقابت با سعید آقایی انتخاب شده است.


مثلث خط میانی؛ بازگشت کاپیتان کیانی
مهدی کیانی در کمال تعجب دیدار برابر نساجی مازندران را از روی نیمکت تماشا کرد؛ در این بازی اما به ترکیب اصلی بازگشته  و در کنار امید نورافکن و سروش رفیعی سه بازیکن خط میانی تیم خواهند بود.

 

مثلث خط هجومی؛ با یک تغییر  
محمد محبی و محمدرضا حسینی به ترتیب وینگرهای چپ و راست سپاهان در بازی های قبلی بودند ولی در این مسابقه حسینی روی نیمکت نشسته و به جای او رضا میرزایی بازی می کند که انتظار می رفت در سمت راست خط دفاعی به بازی گرفته شود. در نهایت مهاجم هدف طلایی پوشان نیز کی روش است.

نظر شما