شناسهٔ خبر: 41896397 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

نقش پررنگ نفت مسجدسلیمان در کورس بقا؛

شاگردان تارتار کدام تیم را به دره هل می‌دهند؟

در سه هفته پایانی لیگ نوزدهم، شاگردان مهدی تارتار در تیم نفت مسجدسلیمان دیدارهای رو در رو با تیم‌های فانوس به دست لیگ دارند تا به نوعی نقش سرنوشت‌ساز در سقوط تیم‌ها ایفا کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه" در ادامه دیدارهای هفته بیست و هشتم لیگ برتر امشب در مسجدسلیمان شاگردان مهدی تارتار باید میزبان گل گهر سیرجان باشند؛ نفتی‌ها که رکورددار تساوی در لیگ نوزدهم هستند باید مقابل رقیبی امشب صف‌آرایی کنند که برای بقا در سه هفته اخیر متحول شده و توانسته 7 امتیاز به دست آورد. نفت که جایگاه خود را در میانه جدول را تثبیت کرده و به دنبال یک پایان خوب در لیگ نوزدهم است، می‌تواند در هفته‌های پایانی نقش آفرینی بسیار در کورس بقای تیم‌های فانوس به دست لیگ ایفا کند.

 

چرا که آن‌ها پس از رویارویی امشب مقابل گل گهر سیرجان، باید هفته آینده به تهران سفر کنند و میهمان سایپا باشند؛ شاگردان ابراهیم صادقی با نتایج سینوسی خود در فصل جاری یکی از تیم‌های کاندیدای سقوط به لیگ یک هستند، هر چند احتمال وقوع این اتفاق بسیار کم به نظر می‌رسد اما بدون تردید برای آسودگی خیال و فرار از مهلکه، نارنجی‌پوشان نیاز مبرمی به پیروزی در دیدار با نفت مسجدسلیمان دارند.

 

در هفته پایانی هم در خانه شاگردن تارتار پذیرای پارس جنوبی جم خواهند بود؛ تیمی که در سه دیدار اخیر خود تنها یک امتیاز به دست آورده و در جایگاه چهاردهم جدول قرار دارد. ترافیک شدید میان تیم‌های مدعی برای بقا در لیگ نوزدهم آنقدر بالاست که بعید به نظر می‌رسد سرنوشت سقوط دو سهمیه به لیگ یک، پیش از هفته پایانی مسجل شود.

 

هر چند امروز با اعلام وزیر نفت رسماً سرمایه گذاری این وزارت‌خانه در ورزش حرفه‌ای دیگر انجام نخواهد گرفت و تیم‌های نفتی از جمله نفت مسجدسلیمان احتمال با این تصمیم در خطر نابودی و انحلال قرار گیرند اما تارتار امیدوار است بتواند در سه هفته پایانی تمرکز تیم خود را حفظ کند تا در مقابل سه تیم فانوس به دست لیگ نوزدهم نمایش خوبی را داشته باشند. چرا که معادلات انتهای جدول بدون تردید با نتایج نفت مسجدسلیمان در دیدارهای پیش‌روی تغییرات زیادی خواهد داشت.

نظر شما