شناسهٔ خبر: 41896310 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون ووشو | لینک خبر

برگزاري سومين يادواره شهداي ووشو با حضور رئيس فدراسيون

سومين يادواره شهداي ووشو کشور در زاهدان با حضور رئيس فدراسيون ووشو برگزار شد.

صاحب‌خبر -
 به گزارش روابط عمومي فدراسيون ووشو، سومين يادآوره شهداي ووشو کشور صبح امروز (دوشنبه) به ميزبان شهر زاهدان برگزار ششد.

در اين مراسم که با حضور اميرصديقي، رئيس فدراسيون ووشو برگزار شد، از خانواده معزز شهدا با اهداي لوح يادبود تقدير به عمل آمد. همچنين از خبرنگاران ورزشي استان سيستان و بلوچستان، تعدادي از فعالان ورزشي، مدال‌آوران ملي ووشوي استان و برخي از مديران موفق ووشو استان نيز تقدير شد.

اميرصديقي در اين مراسم ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي ورزشکار و با اشاره به اينکه 14 نفر از ووشوکار به درجه رفيع شهادت نائل شده‌اند، اظهار داشت: عزت امروز ثمره خون شهداست و خانواده شهدا نيز به ملت ايران آبرو و عزت داده‌اند.

وي ادامه داد: در سال 98 نزديک به 60 هزار ووشوکار سازمان يافته در سرتاسر کشور به ثبت رسيد و امسال با توجه به شيوع ويروس کرونا و کاهش فعاليت‌هاي اين رشته، به دنبال حفظ اين تعداد هستيم.

وي افزود: فدراسيون ووشو جزو فدراسيون‌هاي موفق است و در طول سال‌هاي گذشته پله‌هاي موفقيت را با برنامه‌ريزي و تلاش همه مسئولان و مربيان و پيشکسوتان و ورزشکاران طي کرده و حالا در دنيا به جايگاه بالايي دست يافته است.

 رئيس فدراسيون ووشو درباره فعاليت‌هاي ووشو در سيستان و بلوچستان عنوان کرد: اين استان جزو استان‌هاي پيش‌رو در توسعه ووشو است که مسئله را بايد مرهون تلاش‌هاي همه علاقه‌مندان به اين رشته بدانيم.

 قرار است از ساعت 17 مجمع ساليانه هيئت ووشو سيستان و بلوچستان با حضور همه اعضا برگزار شود.

 در مراسم امروز، ادهم کرد مديرکل ورزش، سردار کوهکن مسئول حفظ و نشر دفاع مقدس دراستان، دکتر اکبري مسئول دفتر دکتر مالکي نماينده زاهدان درمجلس، سرهنگ بيگي مسئول فرهنگي سپاه سلمان، اعضاي هيئت رئيسه هيئت ووشو استان،  مهدي کيخا مدير تعزيرات حکومتي زاهدان، يوسفي معاون دانشگاه آزاد و طهراني مقدم رئيس خانه مطبوعات استان نيز حضور داشتند.

نظر شما