شناسهٔ خبر: 41894872 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

معرفی خودرو؛

نگاهی ویژه به خودرو الکترونیکی آئودی E-Tron

آئودی E-Tron یک خودرو کراس‌اور کاربردی و در عین حال دوستدار محیط زیست است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، آئودی یکی از سه خودروساز برتر آلمانی است که اغلب به ساخت خودروهای با کیفیت و طول عمر بالا شهرت دارد. یکی از نمونه های این خودروساز e-tron S تمام الکتریکی است.

این خودرو یک کراس‌اور کاربردی و در عین حال دوستدار محیط زیست است اما مشکلات زیادی نیز دارد.  در نگاه اول این یک خودرو الکترونیکی است که سرعت کمی باید داشته باشد اما باید گفت که از نظر ظاهری این خودرو سریعتر و پرخاشگرتر از خودروالکترونیکی است.

مهندسان آئودی پتانسیل تفریح ​​را در بین موتور‌های برقی در هر محور (و به مرور زمان، هر چرخ) قرار داده اند و آن را کاملاً شستشو داده اند. e-tron استاندارد از دو موتور الکتریکی استفاده می‌کند که در کل ۴۰۲ اسب بخار قدرت و ۴۹۰lb فوت دارد. e-tron S برای موتور‌های پیک ۴۹۶ اسب بخار قدرت و ۷۱۷lb فوت، موتور اضافی را به محور عقب اضافه می‌کند.

توانایی ۹۰ درصد پیشرانه‌ آن از محور عقب است؛ بنابراین، در حالت Comfort ،S تجربه بی نظیر AWD را که Audi از زمان Quattro در سال ۱۹۸۰ پرتاب شد، فراهم کرده است.  اگرچه چیز‌های زیادی برای Audi e-tron وجود دارد، اما هرگز نتوانسته است به سطح عملکردی که خریداران حتی وسط Teslas از آن لذت می‌برند نزدیک شود. به نظر می‌رسد که با تأیید نسخه‌های S هر دو e-tron معمولی و براق e-tron Sportback، این فاصله کم می‌شود.

 آئودی E-Tron

در حالی که e-tron معمولی دارای دو موتور الکتریکی بوده اما مدل S دارای سه موتور است. موتور قدرتمندتری که قدرت محور عقب e-tron استاندارد را دارد، به جلوی e-tron S سوئیچ شده است. با یک جفت از موتور جلو اتومبیل کم قدرت‌تر معمولی که اکنون در پشت مدل سریعتر کار می‌کند.

آئودی مشخصات موتور را برای موتور‌های انفرادی منتشر نکرده است، اما میزان کل ادعا شده ۴۹۶ اسب بخار است. آئودی همچنین ادعا می‌کند که حداکثر قدرت گشتاور ترکیبی برابر با ۷۱۸ پوند فوت را دارد، هر دو این حداکثر و حداکثر توان در هر بار  هشت ثانیه در دسترس است.

 آئودی E-Tron

این شرکت همچنین ادعای e-tron S با سرعت ۴.۵ ثانیه از صفر تا ۶۲ مایل در ساعت را دارد، ۱.۲ ثانیه سریعتر از زمان قابل مقایسه برای ماشین معمولی؛ ما در سال، ۵.۳ ثانیه e-tron e-tron را از صفر به ۶۰ مایل در ساعت رساندیم و این نشان می‌دهد که باید ۴-کم باشد. سرعت حداکثر این خودرو به ۱۳۰ مایل در ساعت محدود می‌شود.

<div id="video-display-embed-code_12366955"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/7451624/12366955?width=500&height=300"></script></div>

انتهای پیام/

نظر شما