شناسهٔ خبر: 41894815 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: سازمان بهزیستی | لینک خبر

در نشستی با هدف کاستن مشکلات بررسی شد؛

شهر قدس|نیازهای قابل رفع توانخواهان شهرقدس

کارشناسان معاونت توانبخشی بهزیستی شهرستان قدس در نشستی، موانع پیش روی خدمت رسانی به توانخواهان این شهرستان را مورد بررسی قرار دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، در این نشست که با حضور پروین یاری زاده رئیس و معصومه شیخان معاون توانبخشی بهزیستی شهرستان قدس برگزارشد، کارشناسان و مددکاران دفاتر مختلف زیرمجموعه توانبخشی به بیان دیدگاه ها و طرح موضوعات خود پرداخته و پیشنهادهای لازم برای خدمت بهتر را ارائه کردند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان قدس در این نشست با تشکر از زحمات مددکاران و کارشناسان حوزه توانبخشی تصریح کرد: در خصوص تنظیم اسناد مالی بر اساس دستورالعمل ها و قوانین مربوطه، ثبت پشت نوبت نیاز های افراد دارای معلولیت، طرح مشکلات مربوط به قطع مستمری و ثبت پشت نوبت مستمری و نیاز سنجی توانخواهان، اقدامات خوب و ارزشمندی صورت گرفته که نیازمند ادامه این روال مطلوب در شهرستان هستیم.

پروین یاری زاده در ادامه نشست، بیان داشت: باید افراد دارای معلولیت ضایعه نخاعی و بستر گراها با توجه به شرایط و وضعیتی که دارند در اولویت کاری مددکاران قرار گیرند و عنایت بیشتری به آنها شود تا اندکی از رنج و غم خانواده این توانخواهان کاسته شود.

نظر شما