شناسهٔ خبر: 41894210 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

نمی‌توان قهرمانی‌های پرسپولیس را زیر سؤال برد

خلعتبری: کاشته‌ام به استقلال شانسی نبود

آقا سهراب واقعا روی مسائل فنی کار می‌کند و امیدوارم این بدشانسی دست از سر تیم ما بردارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش سه ،محمدرضا خلعتبری وینگر شهرخودرو در بازی با استقلال یک ضربه ایستگاهی تماشایی زد تا تیمش در مشهد حداقل از شکست فرار کند.


  البته خلعتبری معتقد است که تیمش در بازی با استقلال مستحق برد بوده ولی اشتباهات داوری مانع از این شد تا آنها به حقشان برسند. با خلعتبری درخصوص بازی با استقلال، عدم‌کسب پیروزی بعد از حضور سهراب بختیاری‌زاده در این تیم و مسائل مختلف دیگر صحبت کردیم که او به سؤالات همشهری ورزشی پاسخ داد.

 

  از بازی با استقلال شروع کنیم. از اشتباهات داوری خیلی شاکی بودید.
متأسفانه در روزی که لایق گرفتن 3 امتیاز بودیم با مساوی از زمین بیرون آمدیم. ما باید می‌بردیم ولی اشتباهات داوری تأثیرگذار بود. در مورد گل ارسلان مطهری که باید بگویم در موقعیت آفساید به‌ثمر رسید و پنالتی استقلال هم به‌نظرم درست نبود. همین 2 صحنه خیلی تأثیرگذار بود. اگر این اشتباهات وجود نداشت می‌توانستیم استقلال را ببریم. البته داور وسط مشکل نداشت و این کمک‌ها بودند که تصمیمات اشتباهی گرفتند.


  درمورد کاشته فوق‌العاده‌ای که زدی صحبت کن.
من معمولا چند روز در هفته روی ضربات ایستگاهی تمرین می‌کنم و گلی که زدم شانسی نبود. انصافا هم گل قشنگی بود ولی حیف شد که 3 امتیاز را نگرفتیم. دوست داشتم این گل 3 امتیازی باشد ولی متأسفانه نشد. امیدوارم در بازی‌های بعدی هم برای تیمم گل بزنم و مثمرثمر باشم. مطمئنا بیشتر تمرین می‌کنم تا بیشتر از روی ضربات ایستگاهی گل بزنم. در سپاهان و پرسپولیس هم که بودم چندبار روی ضربات ایستگاهی گل زه بودم.

 


 شهرخودرو با آمدن سهراب بختیاری‌زاده هنوز بردی را در لیگ برتر به‌دست نیاورده. این موضوع روی تیم شما و سرمربی تیم فشار وارد نمی‌کند؟
ما واقعا بدشانس هستیم. در بازی با پارس‌جنوبی 10نفره شدیم، در بازی با تراکتور حقمان برد بود که بازی مساوی شد، در آبادان هم تا دقیقه92 جلو بودیم که بازی مساوی شد، در این بازی هم که از داوری ضربه خوردیم. آقا سهراب واقعا روی مسائل فنی کار می‌کند و امیدوارم این بدشانسی دست از سر تیم ما بردارد.


 درمورد چهارمین قهرمانی پیاپی پرسپولیس چه صحبتی داری؟
من به آنها تبریک می‌گویم. پرسپولیس تیم بسیار خوبی است و امسال هم شایسته قهرمانی بود.


 برخی رقیبان پرسپولیس این ادعا را دارند که وزارت ورزش نقش مهمی در قهرمانی‌های این تیم داشته است. نظر تو چیست؟
این حرف‌ها فوتبالی نیست. مگر می‌شود یک تیم 4 فصل پیاپی قهرمان شود و هر فصل با کمک وزارت ورزش این اتفاق بیفتد. این حرف‌ها اصلا فوتبالی نیست، پرسپولیس در 3 فصل گذشته با برانکو قهرمان شد و آنها واقعا تیم منسجمی داشتند، امسال هم که این تیم با مربیگری گل‌محمدی و کالدرون در لیگ شرکت کرد و نتایج خوبی گرفت. پرسپولیس امسال هم لایق قهرمانی بود، موفقیت آنها به‌دلیل ثبات تیمی در سال‌های اخیر است.

نظر شما