شناسهٔ خبر: 41893824 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

اخبار ورزشی ۱۴:۳۰ دوشنبه، ۲۰ مرداد ۱۳۹۹

جدال حساس استقلال- سپاهان، این بار در جام حذفی، رو درروی هم قرار گرفتن در آخرین بازی مرحله یک چهارم پایانی این رقابتها، از ساعت 20 و 30 دقیقه دو تیم استقلال و سپاهان در ورزشگاه آزادی تهران، عناوین مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۴:۳۰ امروز است

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
جدال حساس استقلال - سپاهان، اینبار در جام حذفی.
در آخرین بازی مرحله یک چهارم پایانی این رقابت‌ها، از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه دو تیم استقلال و سپاهان در ورزشگاه آزادی تهران رودرروی هم قرار می‌گیرند.

*لیگ برتر فوتبال ایران هم امشب با پنج بازی پیگیری می‌شود.
در ادامه هفته بیست و هشتم این رقابت‌ها، از ساعت ۱۹ و ۴۵ دقیقه، ماشین سازی در ورزشگاه شهیدقاسم سلیمانی تبریز میزبان پارس جنوبی جم است.

از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه، چهار بازی به طور همزمان آغاز می‌شود که در اهواز، فولاد خوزستان رو در روی سایپای تهران قرار می‌گیرد.

در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر، شاهین شهرداری با تراکتور تبریز مسابقه می‌دهد.
پیکان تهران و صنعت نفت آبادان در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف هم می‌روند.
نفت مسجدسلیمان در خانه پذیرای گل گهر سیرجان خواهد بود.


*مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا امشب با دو بازی آغاز می‌شود.
در این مرحله از رقابت‌ها که به صورت متمرکز و تک حذفی در آلمان برگزار می‌شود، از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه امشب، بایرلورکوزن در مرکور شپیل شهر دوسلدورف به مصاف اینتر می‌رود. اینتر در مرحله قبل توانست ختافه را شکست دهد و لورکوزن نیز با حذف گلاسکو رنجرز به این مرحله رسید. اینتر امسال در مکان دوم سری آ ایستاد و در طرف مقابل لورکوزن این فصل را با قرار گرفتن در رده پنجم بوندس لیگا به پایان رساند و به فینال جام حذفی هم رسید که مقابل بایرن مونیخ شکست خورد.

*در دیگر مسابقه امشب، منچستریونایتد در ورزشگاه راین انرگی شهر کلن با کپنهاگن دانمارک روبرو می‌شود. یونایتد بعد از حذف لاسک اتریش حالا برابر تیم سازمان یافته کپنهاگن قرار می‌گیرد که در مرحله قبل توانست باشاک شهیر- قهرمان این فصل لیگ ترکیه را شکست دهد.
دو بازی دیگر مرحله یک چهارم فرداشب برگزار می‌شود که برنامه آن را ملاحظه می‌کنید

*حاشیه‌های فوتبال جهان:
 
<div id="video-display-embed-code_305928" ><script type="text/JavaScript" src="irinn.ir/fa/news/play/embed/799143/305928?width=400&height=300"></script></div>


*نهاد‌های نظارتی و امنیتی برای مبارزه با فساد در فوتبال به کمک دستگاه ورزش آمده اند.
 
<div id="video-display-embed-code_305929" ><script type="text/JavaScript" src="irinn.ir/fa/news/play/embed/799143/305929?width=400&height=300"></script></div>
گزارش وقت اضافه
 
<div id="video-display-embed-code_305930" ><script type="text/JavaScript" src="irinn.ir/fa/news/play/embed/799143/305930?width=400&height=300"></script></div>

*مراسم قرعه‌کشی سی و چهارمین دوره لیگ برتر والیبال امروز به صورت حضوری و آنلاین برگزار شد.
در رقابت‌های امسال ۱۴ تیم آذرباتری ارومیه، پیکان، خاتم اردکان، راه‌یاب ملل مریوان، سایپا، شهداب یزد، شهرداری ارومیه، شهرداری قزوین، شهرداری گنبد، شهرداری ورامین، فولاد سیرجان ایرانیان، فولاد مبارکه سپاهان، لبنیات هراز آمل و هورسان رامسر شرکت می‌کنند.
لیگ برتر سال ۹۹ در دو مرحله مقدماتی و پلی‌آف برگزار می‌شود که هشت تیم برتر به مرحله پلی آف صعود خواهند کرد و در این مرحله نیز بازی‌ها به شکل دو از سه برگزار می‌شود. فعلا قرار است هفته اول مسابقات، چهارشنبه ۱۹ شهریور برگزار شود.


*مسابقات بسکتبال ان بی‌ای با پیروزی تیم‌های تورنتو و بوستون و شکست کلیپرز پیگیری شد.
در ادامه این بازی‌ها، تورنتو رپترز - تیم دوم کنفرانس شرق ۱۰۸ به ۹۹ ممفیس گریزلیز را شکست داد، بوستون سلتیکس - تیم سوم همین کنفرانس ۱۲۲ به ۱۱۹ اورلاندو مجیک را از پیش رو برداشت و لس آنجلس کلیپرز - تیم دوم کنفرانس غرب - ۱۲۰ به ۱۲۹ مغلوب بروکلین نتس شد.

در دیگر بازی‌ها، نیو اورلینز پلیکنز ۱۲۲ به ۱۱۳ سن آنتونیو اسپرز را برد، اوکلاهما ثاندر ۱۲۱ به ۱۰۳ مقابل واشنگتن ویزاردز صاحب برتری شد، پورتلند بلیزرز ۱۲۴ به ۱۲۱ از سد فیلادلفیا سِوِنی سیکسرز گذشت و هیوستون راکتس ۱۲۹ به ۱۱۲ برابر ساکرامنتو کینگز به پیروزی رسید.

نظر شما