شناسهٔ خبر: 4188459 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

موب بازی | قسمت سیزدهم

به قول فرنگی ها All Good Things Come To An End. این سری از موب بازی هم به پایان دفتر خود رسید. (شاید حکایت همچنان باقی باشد). در این قسمت تغییر رویه اساسی داده شده، به این صورت که توضیحات کوتاه، مختصر و مفید شده اند و از نوشته های طولانی خبری نیست. این قسمت به معرفی برترین بازیهای 2014 سه سیستم عامل اختصاص داده شده است. تمامی لینک از فروشگاه رسمی هستند. برخی بازیهای علاوه بر سیستم عامل اصلی، برای دیگر سیستم عامل ها نیز عرضه شده اند که لینک دانلود آن ها قرار داده شده است. از اینکه تا پایان این سری همراه ما بوده اید، کمال تشکر را داریم. امید است که توانسته باشیم قدری شما را از کنسول ها و PC جدا کرده و با پلتفرم همراهتان آشتی داده باشیم. برای آخرین بار با ما همراه باشید.

صاحب‌خبر -
موب بازی | قسمت سیزدهم

به قول فرنگی ها  All Good Things Come To An End. این سری از موب بازی هم به پایان دفتر خود رسید. (شاید حکایت همچنان باقی باشد). در این قسمت تغییر رویه اساسی داده شده، به این صورت که توضیحات کوتاه، مختصر و مفید شده اند و از نوشته های طولانی خبری نیست. این قسمت به معرفی برترین بازیهای 2014 سه سیستم عامل اختصاص داده شده است. تمامی لینک از فروشگاه رسمی هستند. برخی بازیهای علاوه بر سیستم عامل اصلی، برای دیگر سیستم عامل ها نیز عرضه شده اند که لینک دانلود آن ها قرار داده شده است. از اینکه تا پایان این سری همراه ما بوده اید، کمال تشکر را داریم. امید است که توانسته باشیم قدری شما را از کنسول ها و PC جدا کرده و با پلتفرم همراهتان آشتی داده باشیم. برای آخرین بار با ما همراه باشید.

MINION RUSH

Minionهای Despicable Me به تنهایی یک انیمیشن کامل هستند. هریک از این موجودات دارای اسم و شخصیت خاص خود هستند، و حاضرند برای میوه مخصوصا موز، هرکاری انجام دهند. حال اگر یکی از این Minionها در مسیر پر از موز رها شود، چه می شود؟ داستان اصلی این بازی دونده نامحدود به این شرح است. امکان استفاده از قدرت ها و لباس های متعددی نیز وجود دارد. لوکیشن های بازی دارای تنوع مناسبی هستند.

 

REAPER

می خواهید که عطش خون خود را سیراب کنید، پس این بازی نقش آفرینی، اکشن و کارتونی مناسب شما است. المان های نقش آفرینی استاندارد در بازی وجود دارند. امکان ارتقا و تغییر سلاح برای قهرمان بازی وجود دارد. لوکیشن ها و دشمنان متنوع و متفاوت هستند. دشمنان دارای کلاس بندی نیز هستند که هریک برای از بین بردن روش خاص خود را دارند.

 

BREEZE

نام بازی به خوبی ماهیت را معرفی می کند. شما بادی هستید که یک گل را جا به جا می کنید، و با لمس صفحه آن را از موانع مختلف عبور می دهید. بنظر ساده می آید، اما فریب نخورید. فشار مناسب، تنظیم قدرت باد، عمل کردن بر ضد جاذبه و تله ها، از وظایف شما در این بازی است.

 

COLD SPACE

در فضا، هیچکس فریاد شما را نمی شنود، اما می توانید انتقام خود را از فضاییان مهاجم بگیرید. در این بازی shoot’em up فضایی باید از انگشتانتان برای هدایت سفینه فضایی استفاده کنید. دشمنان و باس های بازی بسیار جالب بوده، و لوکیشن ها زیبا هستند. سلاح های بازی تنوع خوبی دارند.

 

MICROSOFT MINESWEEPER

غیرممکن است این بازی را بر روی ویندوز انجام داده، و بعد از شکست خوردن قصد نابود کردن رایانه را نکرده باشید. حال این بازی با صفحات لمسی ترکیب شده تا فصل جدیدی را آغاز کند. گرافیک و صداگذاری پیشرفت بسیاری داشته اند. فقط کافی است که تصادفا یکی از خانه ها را لمس کنید، تا دستگاه تان دیگر روشنایی روز را نبیند.

 

 

Badland

دنیای ارائه شده در این بازی، تاریک، عجیب، تاریک و غم انگیز است. شما وظیفه هدایت موجودی ناشناخته را بر عهده دارید. این موجود تحت شرایط خاص بزرگ، کوچک شده، و به کلون های متعدد تقسیم می شود. به طور کلی در هر لحظه اتفاقی غیرمنتظره در انتظار شماست. بازی از قابلیت ها و مکان های مختلفی تشکیل شده است. اشیا و موجودات سیاه بوده و پس زمینه ها بسیار زیبا هستند.

 

The Simpsons Tapped Out

بسازید! حمله کنید! دفاع کنید! لمس کنید. جنگ به Springfield می آید! Simpsons دست به سلاح شده اند. Homer تصادفا باعث این بحران شده، که Springfield را به ورطه نابودی می کشد. هم اکنون وظیفه شما است که این شهر را بازسازی کنید. در این شهر آزادانه می توانید به ساخت و ساز بپردازید. دیگر شخصیت های مشهور این انیمیشن نیز در این بازی حضور دارند. وظایف و امکانات متعددی در بازی وجود دارد. گرافیک بازی شبیه به انیمیشن است.

Thomas Was Alone

یکی از بهترین بازیهای مستقل PC هم اکنون برای پلتفرم Android عرضه شده است. با Thomas، مستطیلی کنجکاو، همراه شده و از حضور اسرارآمیز او در این دنیای عجیب پرده بردارید. این بازی دارای بیش از 100 مرحله متفاوت است. علاوه بر داستان اصلی، بسته Benjamin’s Flight نیز در بازی گنجانده شده که داستانی متفاوت را روایت می کند. این بازی نشان می دهد، که برای ساخت یک عنوان خوب به میلیون ها دلار پول و صدها نفر نیاز نیست. روایت این داستان را Danny Wallace به عهده گرفته است.

Radiant Defense

هزاران فضایی خواهند مرد. این بازی در جهانی جریان دارد که توسط فضایی های بی شماری تسخیر شده است. وظیفه شما دفاع در مقابل هجوم فضایی ها با استفاده از انواع سلاح ها، تله ها است. بازی از 15 ماموریت و 400 بخش مختلف تشکیل شده است. سلاح متنوع و قابل ارتقا هستند. بازی دارای موسیقی اختصاصی و تالار مشاهیر آنلاین است.

Voxel Rush

ایده تعویض محیط های ساحل،کوهستان و آتشفشان با مکعب مستطیل های سه بعدی بسیار جالب است. این بازی فوق سریع از حسگر شتاب سنج برای کنترل بهره می برد. در این رانندگی بی نهایت نباید به موانع برخورد کنید. مهمترین قابلیت امکان بازی چند نفره است. ارتقاها و قدرت های متعددی در بازی گنجانده شده است. می توانید با استفاده از عینک، این بازی را به صورت سه بعدی تجربه کنید.

 

 

Limbo

پسری در جهنم بیدار می شود، و باید راه خروج از این جنگل مرگبار را پیدا کند. مرگ های فجیع، آزمون و خطاهای متعدد او را به سمت رازهای پیجیده تری هدایت می کنند. این عنوان که قبلا برای کنسولها منتشر شده است، با تغییرات در کنترلها، توانسته همان تجربه بدیع را به دستگاه های همراه منتقل کند.

Leo’s Fortune

همراه با Leo به دنبال طلاهای او بگردید که به طرز مشکوکی در سرتاسر یک محیط سکوبازی پخش شده اند. بازی از پازل های محیطی و مراحل به شدت پیجیده و مرگبار بهره می برد. این بازی می تواند تا مدت ها شما را سرگرم کند.

 

Hitman GO

Square Enix با عرضه این بازی سبکی جدید با استفاده از صفحات لمسی را ایجاد کرد. زمانی که این عنوان معرفی شد، همگان انتظار یک عنوان شوتر را داشتند، و هیچکس تصور یک بازی پازل را نمی کرد. اگرچه مواردی از سری اصلی در این بازی دیده می شود، اما سبک کلی، یک بازی تخته ای با اعمال نوبتی است. باید وظیفه خود را، بدون خارج شدن از صفحه توسط نگهبانان، به انجام برسانید.

 

Beat Sneak Bandit

زمانی که یک بازی هوشمندانه طراحی شده است، تنها یک انگشت شصت هم کافی است. این بازی اکشن ریتمیک ، بخشی سکوبازی و بخشی مخفی کاری است. قهرمان این بازی قصد دارد ساعت های جهان را از Duke Clockface پس بگیرد.

 

Devil’s Attorney

در این بازی طنز و استراتژی نوبتی که از وکالت های دهه 1980 برگرفته شده ، وظیفه دارید با استفاده از مهارت های حقوقی خود در دادگاه پیروز شوید. در صورت پیروزی، پول بدست می آورید که می تواند آن را صرف خرید انواع و اقسام وسایل و امکانات کنید. همه چیز به نحوه عملکرد شما در دادگاه دارد.

نظر شما