شناسهٔ خبر: 41881153 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

حضور بی‌منت کارگران در اقدامات جهادی/ اختصاص عواید «شیفت‌ ایثار» به آسیب‌دیدگان کرونا

گروه استان‌ها- این روزها کارگران نیز با اینکه خود متحمل سختی‌هایی در کرونا شده‌اند اما در صف مقدم خدمت به آسیب‌دیدگان کرونا هستند.

صاحب‌خبر -

مهدی یزدانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: امروز شاهد هستیم که کارگران از نظر معیشتی با مشکلات زیادی روبرو هستند اما همواره در بزنگاه‌ها نیز کارگران در خط مقدم نبرد اقتصادی با دشمن حضور داشته‌اند.

مسئول بسیج کارگری خراسان رضوی بیان کرد: در استان خراسان رضوی نیز کارگران همواره با برنامه‌های بسیج کارگری همراه بوده و حضور پرشوری در برنامه‌های این سازمان از جمله «شیفت ایثار» داشته‌اند.

یزدانی با اشاره به کارکرد شیفت ایثار خاطرنشان کرد: در این برنامه، کارگران یک شیفت کاری را بدون دریافت دستمزی به فعالیت خود ادامه می‌دهند و درآمد حاصله از آن صرف امور خیریه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه با توجه به شرایط کرونایی که امسال با آن درگیر هستیم کارگران عواید شیفت ایثار را به آسیب‌دیدگان کرونا اختصاص می‌دهند بیان کرد: در شکل دیگری از شیفت ایثار نیز کارگران صرفا با هدف افزایش بازدهی تولید و در راستای حمایت از تولید داخلی شیفت اضافه خود را بدون دریافت مزایای آن را صورت می‌دهند.

یزدانی با بیان اینکه از ابتدای سال بیش از 10 هزار نفر ساعت اضافه‌کاری در قالب شیفت ایثار انجام شده است، گفت: این مهم نمونه‌ای از اقدام جهادی کارگران در شرایط حاضر است؛ همچنین از درآمدهای حاصله از شیفت ایثار بسته‌های معیشتی در رزمایش مومنانه تهیه و در اختیار نیازمندان قرار گرفت.

وی بیان کرد: کارگران کارخانه‌ها همچنین در این ایام به دستگیری از کارگران ساختمانی پرداختند که بیشترین آسیب را از ناحیه کرونا متحمل شده بودند.

انتهای پیام/ ز

 

نظر شما