شناسهٔ خبر: 41881139 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

حمله ناگهانی کرگدن به سرنشینان موتور سیکلت!

سرنشینان یک موتور سیکلت در هند از حمله ناگهانی کرگدن در یکی از جاده های این کشور جان سالم به در بردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هند یکی از پرجمعیت‌ترین (دومین) و وسیع‌ترین کشور‌های جهان (هفتمین) به شمار می‌رود. این کشور بیست و نه ایالتی دارای تنوع زیستی فراوان است که گونه‌های گیاهی و جانوری زیادی را در خود جای داده است، از انواع گیاهان دارویی گرفته تا مار‌های زهردار کشنده کبرا و شاه کبرا و حیوانات غول پیکری مانند فیل و کرگدن.

اما یکی از حیواناتی که در این کشور زندگی می‌کند کرگدن است. این حیوان که وزن بسیار زیادی دارد قادر به دویدن با سرعت ۴۰ کیلومتر بر ساعت است. به تازگی سرنشینان یک موتور سیکلت در هند از حمله این حیوان جان سالم به در ببرند. انتشار ویدئوی این تعقیب و گریز در فضای مجازی مورد توجه کاربران قرار گرفته است. البته هنوز محل دقیق حمله این کرگدن به سرنشینان موتور سیکلت در هند  مشخص نشده است. در این ویدئو مشاهده می‌شود این حیوان غول پیکر حدود ۱ تنی حین عبور از جاده سرنشینان این  موتور سیکلت را مورد تعقیب قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید

در این کلیپ کوتاه ۸ ثانیه‌ای سرنشینان موتورسیکلت با افزایش سرعت موتور سیکلت موفق به فرار از دست این کرگدن می‌شوند. در لحظه وقوع این حادثه عده‌ای از افراد محلی نیز از نزدیک نظاره‌گر آن بودند. با وجود آنکه سرنشینان موتور سیکلت از این حمله جان سالم به در بردند، اما هنوز مشخص نیست که آیا این حیوان به افراد محلی دیگر آسیب رسانده است یا نه.

<div id="video-display-embed-code_12365882"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/7451868/12365882?width=400&height=300"></script></div>

انتهای پیام/

نظر شما