شناسهٔ خبر: 41881096 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کاهش شیوع بیماری در استان؛

۴ شهرستان استان همدان در وضعیت قرمز شیوع ویروس کرونا

رئیس مرکز بهداشت استان همدان گفت: با کاهش روند مبتلایان جدیدبه ویروس کووید ۱۹ هنوز هم ۴ شهرستان استان در وضعیت قرمزشیوع ویروس کونا قرار دارند.

صاحب‌خبر -

۴ شهرستان استان همدان در وضعیت قرمز شیوع ویروس کرونابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، دکتر منوچهر کرمی، رئیس مرکز بهداشت استان همدان گفت: هم اکنون ۴ شهرستان‌های همدان، کبودراهنگ، بهار و ملایر در وضعیت قرمز شیوع ویروس کرونا هستند.  

او با بیان اینکه کاهش مبتلایان به ویروس کرونا را در  شهرستان‌های فامنین و نهاوند داشته ایم افزود: ین دو شهرستان با کاهش مبتلایان جدید در وضعیت زرد شیوع بیماری قرار گرفته اند.

رئیس مرکز بهداشت استان همدان با بیان اینکه شهروندان پروتکل‌های بهداشتی را بیشتر رعایت و از برگزاری دورهمی، عروسی، عزاداری اجتناب کنند،  ادامه داد: امسال برنامه‌ها و مراسم ماه محرم متفاوت با سال‌های پیش و با توجه به پروتکل هی بهداشتی برگزار می‌شود.

کرمی از ابتلای تا کنون، ۳ هزار و ۲۷۷ نفر به این ویروس کرونا خبر داد و بیان کرد: تا کنون از این بیماران ۴۱۲ نفر جان باخته اند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان اظهار کرد: استفاده از ماسک و رعایت فاصله فیزیکی و بهداشت دست، مهمترین مواردی است که باید به آن پایبند باشیم.

انتهای پیام/ا

نظر شما