شناسهٔ خبر: 41880975 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پرند مطرح کرد؛

هشدار به متقاضیان مسکن مهر؛ آورده خود را تکمیل نکنید حذف می شوید

وطن خواهی گفت: در صورتی که متقاضیان مسکن مهر پرند آورده خود را در مرحله اول تکمیل نکنند، اولویت شان حذف می شود.

صاحب‌خبر -

وطن خواهی مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پرند در گفت و گو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه برنامه ای جدی برای تحویل واحدهای مسکن مهر، در شهر پرند در دستور کار خود قرار داده ایم، گفت: اگر کسی بعد از چندین بار دستور و پیگیری واحد مسکونی را تحویل نگیرد و آورده خود را تکمیل نکند، در مرحله اول جا به جا و در مرحله دوم واحد از او پس گرفته می شود.

او با تاکید بر اینکه از ابتدای ماه آینده این اقدام را در دستور کار خود قرار خواهیم داد، اظهار کرد: حال این موضوع را اعلام می کنیم تا متقاضیان آورده خود را تکمیل کنند.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پرند با اشاره به اینکه دو سیاست را برای تکمیل آورده متقاضیان در دستور کار خود قرار داده ایم گفت: با هماهنگی بانک مسکن اعلام کرده‌ایم، متقاضیانی که آورده خود را تکمیل نکنند، نرخ سود تسهیلات آنان از ۴ درصد به ۱۸ درصد خواهد رسید و این موضوع را بانک مسکن به صورت جدی از ما درخواست کرده است.

وطن خواهی با بیان اینکه این درخواست نیاز به مصوبه مجمع استان دارد و باید در شورای مسکن به تصویب برسد افزود: تا حدود یک ماه و نیم آینده برای متقاضیان مسکن مهر در این بخش فرصت گذاشته‌ایم تا هرچه سریعتر آورده خود را تکمیل کنند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه متقاضیان در همان ابتدا تا ۷۰ درصد از آورده خود را تکمیل کرده و بعد از آن واحد را رها کرده اند و حاضر به تکمیل مبلغ خود نیستند و از سوی دیگر با توجه به آنچه به نرخ تورم در طی چند سال گذشته افزایش یافته و قیمت بسیاری از مصالح ساختمانی هم رشد پیدا کرده است گفت: هم اکنون ارزش آورده آنها از ۷۰ درصد به ۵۵ درصد کاهش یافته است، بنابراین برای اتمام و تکمیل واحد باید هرچه سریعتر آورده خود را تکمیل کنند.

به گفته مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پرند بسیاری از متقاضیان در همان ابتدا پولی را واریز و گمان کرده اند، پس از آن نیازی به تکمیل آورده خود ندارند اما این تصور آنها کاملا اشتباه است و باید هرچه سریعتر آورده خود را تکمیل کنند.

این مقام مسئول در پایان تصریح کرد: ۱۰ هزار واحد مسکن مهر در پرند باقی مانده که از این تعداد ۳ هزار و ۳۲۵ واحد، سوم مرداد ماه به بهره برداری رسید و تاکنون ۷۷ هزار واحد مسکن مهر در پرند به بهره‌برداری رسیده و امیدواریم در آبان ماه پرونده مسکن مهر در پرند بسته شود.

انتهای پیام/

نظر شما