شناسهٔ خبر: 41880854 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

متن کامل نامه فیفا به پرسپولیس درباره طلب برانکو

فیفا اعلام کرد آماده پرداخت مطالبات دو مربی سابق کروات پرسپولیس برای حل پرونده‌های مالی این تیم است.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

 اصلی‌ترین دغدغه باشگاه پرسپولیس در این روزها رفع مشکلات مالی و ختم به خیر کردن پرونده‌های اعضای کادر فنی و بازیکنان سابق‌اش است تا از محرومیت نقل و انتقالاتی نجات پیدا کند و بتواند با آرامش خاطر وارد فصل آینده شود، اما تا به امروز سرخ‌پوشان نتوانستند به نتیجه مطلوبی در پرونده برانکو ایوانکوویچ برسند.

اخبار ورزشی- مدیران باشگاه پرسپولیس در تلاش بوده و هستند تا مطالبات برانکو را از محل اعتبارات‌شان در فیفا پرداخت کنند و طی ماه‌های اخیر به دنبال این موضوع بودند تا راه حلی بیاندیشند که فعلا بی‌ثمر بوده است.

اما بنابر ادعای ایرنا، به نظر می‌رسد تلاش‌های مدیران پرسپولیس در پرونده زلاتکو ایوانکوویچ و ایگور پانادیچ نتیجه داده و «امیرعلی‌ حسینی» مدیر امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس اعلام کرده فدراسیون بین‌المللی فوتبال(فیفا) در این باره نامه‌ای را برای قرمزپوشان تهرانی ارسال کرده است.

در متن این نامه آمده است:

«کمیته مالی فیفا در خصوص درخواست باشگاه پرسپولیس درباره انجام پرداخت به زلاتکو و ایگور، تمامی تاییدیه‌ها را از بخش‌های مختلف دریافت کرده است. به این ترتیب انجام این امر و اقدام برای پرداخت از محل دارایی باشگاه نزد فیفا، بعد از تکمیل و امضای فرم‌های مالی و تعهدی که به پیوست ارسال می‌شود، انجام خواهد شد.»

باشگاه پرسپولیس فرم‌های مربوط به باشگاه را تکمیل و به فیفا ارسال کرده و رونوشتی از نامه کمیته مالی فیفا را نیز به‌عنوان سند ادامه اقدامات خود برای اجرای احکام صادره و انجام تعهدات مالی خود نسبت به طلبکاران برای کمیته انضباطی فیفا ارسال کرده است.

نظر شما