شناسهٔ خبر: 41880846 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

تجلیل از خبرنگاران در شهرستان رستم

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس؛ آیین تقدیر و تجلیل از خبرنگاران در شهرستان رستم به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رستم برگزار گردید.

به مناسبت 17 مرداد ماه، سالروز شهادت شهید محمد صارمی و روز خبرنگار تجلیل از خبرنگاران شهرستان رستم با حضور حجت‌الاسلام سید ابوالحسن حسینی بوشهری، امام جمعه رستم، سید ابوطالب حسینی، فرماندار رستم و ساسان لشکری، بخشدار بخش مرکزی رستم در سالن اجلاس فرمانداری رستم برگزار گردید.

رحمن محقق، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رستم در این آیین با تبریک روز خبرنگار گفت: خبرنگاران در حقیقت از مظلومان جامعه هستند که در تنگنای شدید مالی قرار دارند. خبرنگاران با اینکه مسائل و مشکلات مردم را به جامعه و مسئولین گوشزد می‌کنند اما هیچ‌گاه از مشکلات خود نمی‌نویسند که این نشان از عزت و اخلاق والای خبرنگاران ماست.

سید ابوطالب حسینی، فرماندار رستم نیز با تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی بیان داشت: خبر و خبررسانی در بحث ارتباطات اجتماعی نقش و جایگاه اساسی و اصلی را دارد.

فرماندار رستم گفت: مهمترین مضمون رسانه‌ها یعنی انعکاس تازه‌ترین رویدادهای هر روز در داخل و خارج عنوان شده است. بیشتر صاحب‌نظران، خبر را یکی از وظایف اصلی رسانه‌ها دانسته و بر نقش مثبت آن در جامعه تاکید دارند. خبررسانی پر ارزشترین کالای امروزه است که اهمیت نقش خبرنگاران را نشان می‌دهد.

حجت‌الاسلام حسینی بوشهری، امام جمعه رستم هم با تبریک دهه امامت و ولایت پیرامون اهمیت و تکریم روز خبرنگار گفت: اهالی صادق رسانه در این امر نگهبانانی مطمئن در خط اول دفاع شفافیت و روشنگری در راستای اصلاح امور جامعه محسوب می‌گردند و شهیدانی چون صارمی و حسن باقری مسیر سرخ حقیقت را پیمودند و چراغی برای رسانه شدند.

گفتنی است در این آیین خبرنگاران به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند. در پایان از خبرنگاران رستم تجلیل شد.

نظر شما